رئیس کل دادگستری استان اردبیل به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرده و ضمن تبریک این هفته به عاملان تامین امنیت عمومی این تلاشگران را سرمایه نظارم جمهوری اسلامی ایران دانست.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ 10 October 2021

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت. پیام تبریک به شرح ذیل است؛

«فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدینَ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم عَلَی القاعِدینَ دَرَجَةً ۚ» نساء - ۹۵

مسلماً نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی با مشارکت همه شهروندان جامعه است. بدون شک، پیشرفت، تعالی، توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه و جهاد گونه سرو قامتان سبز پوش واقعیت پیدا می‌کند.

وجود نیروی انتظامی مقتدر و قانون‌مدار در کشور مایه مباهات فرد فرد ایران اسلامی می‌باشد که به یاری خداوند توانسته است در بزنگاه‌ها اقتدار، توان و صلابت خود را به رخ متخلفان و بر هم زنندگان نظم و امنیت در جامعه بکشد و همواره آرامش و امنیت را برای شهروندان به ارمغان آورد.

بدین وسیله با قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند نیروی پر افتخار انتظامی فرار رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفته، از خداوند متعال توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری مسئلت می‌نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار