معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از راه‌اندازی شش سامانه جدید هوشمند ثبت تخلفات رانندگی در محورهای مواصلاتی اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 11 October 2021

حمیدرضا عبدی ظهر دوشنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور مشکین شهر پارس آباد اظهار کرد: این سامانه‌ها در محورهای گرمی رضی – مشکین شهر اهر- پارس آباد بیله سوار – فیروزآباد خلخال و مشکین شهر پارس آباد نصب و راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه مهم در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار است تصریح کرد: برای نصب ۶ سامانه هوشمند در جاده‌های استان اردبیل حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی و هوشمندسازی آنها را از اولویت‌های مهم راهداری دانست و خاطرنشان کرد: هم اکنون ۷۱ دستگاه تردد شماری برخط، ۴۱ دوربین نظارت تصویری، ۳۶ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت، ۲ سامانه توزین حین حرکت و ۲ تابلوی پیام متغییر در جاده‌های استان فعال است.

عبدی از بهره برداری تابلوی پیام متغییر محور اردبیل آستارا تا ۲ ماه آینده نیز خبر داد.

وی فعالیت ۲۴ ساعته مرکز مدیریت راه‌ها و پاسخگویی به سامانه ۱۴۱ را یادآور شد و گفت: در ابتدای سالجاری تا کنون بیش از ۶ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ در خصوص مسائل و مشکلات حوزه راهداری و حمل ونقل برقرار و درخواست‌های مردم، رانندگان و مسافران جهت رسیدگی به معاونت‌های مربوطه ارجاع داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار