رئیس هیأت کشتی استان اردبیل گفت: کشتی‌گیران فرنگی‌کار نونهال استان اردبیل در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیده و موفق به کسب یک مدال طلا و یک نقره شدند.
کد خبر: ۱۰۰۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ 12 October 2021

عبدالرضا اقبال پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان در استان لرستان برگزار شد که در این رقابت‌ها کشتی‌گیران فرنگی‌کار اردبیلی موفق به کسب دو مدال طلا و نقره شدند.

وی افزود: علی جانی کشتی‌گیر وزن ۸۵ کیلوگرم استان اردبیل به مربیگری فرض‌اله اصلانی در این رقابت‌ها توانست با شکست حریفان خود مدال طلا و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.

رئیس هیأت کشتی استان اردبیل ادامه داد: در وزن ۶۸ کیلوگرم نیز ایلیا ابراهیمی دیگر کشتی‌گیر شایسته استان اردبیل و شهرستان پارس‌آباد، به مربیگری حیدر فرخنده مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

تیم کشتی فرنگی نونهالان استان اردبیل هفتم شد

اقبال همچنین از کسب رتبه هفتم عرشیا احمدی کشتی‌گیر نونهال استان اردبیل در وزن ۵۲ کیلوگرم خبر داد و بیان کرد: تیم کشتی فرنگی نونهالان استان اردبیل با ۵۳ امتیاز در رده هفتم کشوری قرار گرفت.

گفتنی است؛ رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور گرامیداشت ۶۳۰۰ شهید استان لرستان در سالن شهید عالی‌پور شهرستان کوهدشت برگزار شد که در پایان تیم خوزستان به‌عنوان قهرمانی دست یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار