تاکنون یک میلیون و ۹۹ هزار و ۴۳۹ دُز واکسن در استان اردبیل تزریق شده که ۳۳۶ هزار و ۶۷ نفر هر دو دُز واکسن خود را دریافت نموده و به‌صورت کامل واکسینه شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶ 13 October 2021

با تزریق ۲۲ هزار و ۹۱۸ دُز واکسن کرونا در شبانه‌روز گذشته، تاکنون یک میلیون و ۹۹ هزار و ۴۳۹ دُز واکسن در استان اردبیل تزریق شده که از این مقدار ۷۶۳ هزار و ۳۷۲ دُز مربوط به نوبت اول و ۳۳۶ هزار و ۶۷ دُز مربوط به نوبت دوم واکسیناسون است.

با توجه به این‌که تزریق فقط یک دُز واکسن کرونا در بدن ایمنی ایجاد نمی‌کند، لازم است تمام افرادی که دُز دوم واکسن را دریافت نکرده‌اند در زمان تعیین‌شده برای تزریق واکسن مراجعه نمایند تا به‌صورت کامل واکسینه شوند.

محموله ۹۱ هزار دُزی واکسن به اردبیل رسید

همچنین ۹۱ هزار دُز واکسن از نوع سینوفارم و برکت از طرف وزارت بهداشت تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل شد که امروز در سطح مراکز بهداشتی استان توزیع گردید.

بنا بر آمار اعلامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، طی شبانه‌روز گذشته ۳۲ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متأسفانه یک نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخت.

شمار بستری‌شدگان کرونا به ۱۸۲ نفر رسید

طی همین مدت خوشبختانه ۲۹ بیمار مبتلا به بیماری کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۱۸۲ نفر رسید که نسبت به دیروز افزایش ۲ موردی داشته و از این تعداد ۴۶ بیمار بدحال در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند و علاوه بر این‌ها، ۱۱۸ بیمار نیز تحت نظر هستند.

هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، خلخال، پارس‌آباد، مشگین‌شهر، نیر، نمین و گرمی در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان‌های کوثر، سرعین، بیله‌سوار و اصلاندوز در وضعیت آبی (کم‌خطر) قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار