رییس پلیس راه استان اردبیل از برخورد یک دستگاه خودرو پراید به علت انحراف به چپ با کامیون در جاده اردبیل به سردابه و فوت 2 نفر در این حادثه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱ 14 October 2021

سرهنگ سید محمد صفوی شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید و کامیون در جاده اردبیل به سردابه دو نفر از سرنشینان خودروی پراید جان باختند.

وی افزود: انحراف به چپ پراید و برخورد آن با کامیون علت سانحه رانندگی گزارش شده و در این تصادف راننده خودروی پراید مقصر شناخته شد.

رییس پلیس راه استان اردبیل با ذکر این موضوع که علت عمده تصادفات جاده‌ای در استان اردبیل انحراف به چپ، تجاوز به چپ و عدم رعایت سرعت مطمئنه است، ادامه داد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اولین شرط برای حضور در محورهای مواصلاتی است و پلیس راه بدون اغماض با رانندگان خاطی برخورد خواهد کرد.

صفوی در خصوص افزایش تصادفات رانندگی در جاده‌های روستایی گفت: انحراف و تجاوز به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه دلیل اصلی تصادفات رانندگی در جاده‌های روستایی است از این رو باید رانندگان هنگام تردد در جاده‌های روستایی بیشتر احتیاط کرده و قوانین را به شکل کامل رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار