رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: سه پروژه پل قدس و پل ترافیکی میدان ورزش و پل شهید سلیمانی در شهر اردبیل همزمان با سفر مقام عالی وزارت کشورافتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲ 14 October 2021

 

به گزارش تابناک اردبیل، جواد انصاری صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: سه پروژه پل قدس، پل ترافیکی میدان ورزش و پل شهید سلیمانی در شهر اردبیل همزمان با  سفر مقام عالی وزارت کشور افتتاح می‌شود.

وی افزود: برخی اعضا نسبت به سازمان همیاری شهرداری‌ها انتقاداتی داشته و عنوان کردند سازمان همیاری نباید به حیات خلوت مسؤولان تبدیل شود و اگر منافع شهرداری اردبیل در این سازمان تامین نشود توجیهی بر حضور بیشتر شهرداری اردبیل در این سازمان وجود ندارد.

لزوم توجه بیشتر شهرداری در صدور پروانه‌های ساخت

علیرضا غریبی عضو دیگر شورا نیز در این جلسه بر توجه و دقت هرچه بیشتر شهرداری در صدور برخی پروانه‌های ساخت از سوی برخی سرمایه‌گذاران تاکید کرد و افزود: نباید از پروانه‌ای که برای ساخت هتل صادر شده برای ساخت پاساژ استفاده شود زیرا تخفیفات در نظر گرفته شده  مربوط به همان طرح است.

در ادامه این جلسه اخذ مجوز در مورد قرارداد تعهد پذیره‌نویسی اوراق مشارکت باهمکاری شرکت تامین سرمایه تمدن بررسی شد که محمود صفری، شهردار اردبیل در این خصوص عنوان کرد: یکی از راهکارهای دولت در حمایت از شهرداری‌ها اجازه انتشار اوراق مشارکت است که ۶۰ میلیارد تومان به حمل و نقل شهری اردبیل اختصاص یافت که ۳۰ میلیارد تومان بلاعوض و ۳۰ میلیارد تومان به‌صورت تسهیلات با بازپرداخت چند ساله است.

ضرورت اتخاذ تدابیر لازم در راستای نحوه ساماندهی رانندگان شهرداری

ابراهیم صفری عضو شورای اسلامی در این جلسه در خصوص نحوه ساماندهی رانندگان شهرداری اردبیل عنوان کرد: برخی از رانندگان با تحصیلات بالای دانشگاهی در حد فوق لیسانس و دکترا با سابقه بیش از ۱۵ سال فعالیت در بدنه شهری اکنون با دستور وزارت کشور مبنی بر ساماندهی رانندگان با مشکل روبرو شده‌اند که لازم است شهردار اردبیل نسبت به این موضوع تدابیر لازم را اتخاذ کند.

وی در ادامه احداث غرفه در میادین میوه و تره بار را عاملی برای افزایش بار ترافیک در این منطقه دانست و گفت: بررسی مطالعاتی و توجیه پذیر بودن طرح‌ها باید پیشرو برنامه‌ها باشد.

هفتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در حالی به پایان رسید که تعدادی از رانندگان شهرداری اردبیل در مقابل درب شورای شهر چشم انتظار تدبیر و تصمیم اعضای شورای شهر و شهردار اردبیل نسبت به رفع مشکلات مربوط به ساماندهی رانندگان بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار