رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل گفت: ۵ مدال رنگارنگ و دعوت به اردوی تیم ملی، حاصل مبارزه ورزشکاران اردبیلی در مسابقات موی‌تای کشور بود.
کد خبر: ۱۰۰۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 17 October 2021

 

درخشش موی‌تای‌کاران اردبیلی در مسابقات کشوری

محمدعلی پهناور بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: مسابقات موی‌تای انتخابی تیم‌ملی در ۲ بخش بانوان و آقایان به میزبانی استان زنجان برگزار شد که موی‌تای‌کاران استان اردبیل در این رقابت‌ها با کسب یک مدال در بخش بانوان و ۴ مدال در بخش آقایان درخشیدند. 

وی با ابراز خرسندی از راه‌یابی ۵ موی‌تای‌کار اردبیلی به اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی افزود: رقابت‌های انتخابی تیم ملی از ۱۶ الی ۲۵ مهرماه در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد که ورزشکاران اردبیلی در برابر حریفان ملی توانستند عملکرد خوبی را به جا بگذارند.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل ادامه داد: از ۴ بانوی ورزشکار اردبیلی حاضر در این رقابت‌ها، سوگند طالئی با کسب مدال برنز در جایگاه سوم ایستاد و از این پس در اردوی تیم‌ملی زیر نظر مربیان جهت اعزام به رقابت‌های آسیایی، به تمرینات خود ادامه خواهد داد.

پهناور با بیان این‌که در بخش آقایان نیز ورزشکاران موفق به کسب ۴ مدال رنگارنگ شدند، گفت: مهرداد خانزاده وزن ۵۴- کیلوگرم و قاسم گرمی وزن ۹۱+ کیلوگرم مدال طلا و علی قبادی وزن ۵۷- کیلوگرم و آراز حمیدزاده ۷۱- کیلوگرم مدال برنز را از آن خود کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار