نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار موردنیاز برای تکمیل ۲ پروژه مجتمع فرهنکی و هنری شهرهای کلور و هشجین خلخال تامین شده و بزودی عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶ 02 November 2021

به گزارش تابناک اردبیل، سیدغنی نظری در این باره افزود: اجرای این ۲ پروژه از ۱۵ سال پیش آغاز شده ولی تاکنون تکمیل و بهره‌برداری نشده است.

وی اظهارکرد: با پیگیری‌های انجام شده در سفر ریاست‌جمهوری به اردبیل، تامین اعتبار برای ادامه عملیات اجرایی این پروژه‌ها جزو مصوبات سفر و در بین ۱۰۳ طرح مطرح شده استان اردبیل قرار گرفته و با تخصیص اعتبار لازم بزودی ساخت آنها از سر گرفته خواهد شد.

نظری بر لزوم حمایت از فعالان عرصه‌های هنری و تلاشگران حوزه رسانه و خبر تاکید کرد و گفت: عدالت در توزیع اعتبارات فرهنگی باید از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برای برخورداری مساوی شهرستان‌ها از خدمات فرهنگی رعایت شود.

نظری اظهارکرد: زیرساخت‌های فرهنگی خلخال بسیار ضعیف است و تنها سالن آمفی تئاتر واقع در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان جوابگوی برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های هنری نیست.

به گفته وی ، قول مساعد برای بهبود این وضعیت از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به هنرمندان خلخال داده شده است.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار