استاندار اردبیل تاکید کرد؛
استاندار اردبیل بر ضرورت همکاری مشترک با مسئولین تاکید کرد و گفت: شورای ائتلاف باید با حضور انقلابی در صحنه ناظر دستگاه‌های اجرایی باشد.
کد خبر: ۱۰۰۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ 02 November 2021

به گزارش تابناک اردبیل، سید حامد عاملی شامگاه دوشنبه در نشست مشترک با اعضای شورای ائتلاف اردبیل در سخنانی، ترویج ارزش‌های انقلاب را مهم‌ترین هدف دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: احقاق خط حق ولایت و خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم باید در اولویت برنامه‌های مسئولین اجرایی و نهادهای دولتی باشد.

وی عمل به تعهدات و تلاش برای رفع مشکلات مردم را اصلی ترین ارزش و خط مشی انقلاب برشمرد و افزود: اولین لازمه وفای به عهد، وحدت و همدلی بوده و در این میان اختلاف سلایق، نظرات و پیشنهادات می‌تواند با صبر و هم اندیشی در مسیر تحقق امور به کار گرفته شود.

استاندار اردبیل اعتماد مردم به انقلاب را بزرگترین سرمایه نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: اخلاص در خدمت رسانی و تلاش مجاهدانه در رفع مشکلات مردم باعث دلگرمی افراد جامعه و ایجاد اعتماد در بین آنان می‌شود که مسئولین باید در تحقق این امر تلاش کنند.

عاملی به پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به اردبیل اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طبق برنامه ریزی انجام شده، سفر رئیس جمهور به استان اردبیل قبل از تدوین بودجه ۱۴۰۱ محقق شد که با اختصاص بودجه لازم برای طرح‌های مصوب، شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه استان خواهیم بود.

وی بر توجه به نیروهای انقلابی در انتصابات تاکید کرد و گفت: در انتصاب مسئولین در پست‌های مختلف اداری باید نیروهای خدوم و مردمی مورد توجه قرار گیرند چرا که تعهد و عمل به ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی نیاز اصلی برای پیشرفت جامعه است.

استاندار اردبیل مهم‌ترین راهکار برای کاهش تورم در اقتصاد را ایجاد اشتغال با هدف بهبود معیشت مردم برشمرد و افزود: ما در استان اردبیل به رغم کشوری بودن بسیاری از مشکلات اقتصادی، توان کاستن از میزان تورم را نداریم اما در این میان گزینه‌ای که می‌تواند به میزان قابل توجهی در بهبود معیشت مردم اثرگذار باشد، تولید اشتغال و افزایش درآمد مردم است و باید در این خصوص به صورت جدی وارد عمل شویم.

عاملی بر تربیت و تولید سرمایه انسانی و اجتماعی تاکید کرد و یادآور شد: در بحث تعلیم و تربیت باید با برنامه جامع و توجه به نیروسازی و جوان گرایی، به تولید سرمایه انسانی کارآمد و مؤثر در پیشرفت جامعه بپردازیم.

وی توسعه متوازن در استان را مهم‌ترین بحث در عدالت اجتماعی عنوان و تصریح کرد: عدالت باید در رفتار و عملکرد مسئولین نمایان باشد تا مردم در هر منطقه‌ای از استان اعم از مناطق محروم و دور افتاده و یا مرکز استان به صورت متوازن از خدمات اجتماعی برخوردار شوند که این مهم نیازمند تدوین برنامه جامع با توجه به اولویت بندی مشکلات موجود در استان است.

استاندار اردبیل از نیروهای ائتلاف انقلاب اردبیل خواست در نظارت بر دستگاه‌های اجرایی مصمم بوده و چشم بینای دولت باشند.

عاملی بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و توجه به مطالبات مردم را رسالت اصلی نیروهای ائتلاف انقلاب بیان کرد و افزود: همگان باید در ایجاد رضایتمندی در مردم تلاش کنیم تا آحاد جامعه مزه شیرین اعتماد به انقلاب را بچشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار