مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و راهکارهای موجود تلاش می‌کنیم تا واحدهای راکد دوباره به چرخه تولید بازگردند که تشکیل و راه‌اندازی کلینیک کسب و کار در استان از جمله این ظرفیت‌ها است.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳ 03 November 2021

محمد اهلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران از مهم‌ترین اهداف این شرکت برای حمایت از واحدهای تولیدی است که با اقدامات صورت گرفته تلاش شده تا با احیای واحدهای راکد، شاهد رونق تولید و اشتغال در مناطق مختلف استان باشیم.

وی افزود: برنامه‌های حمایتی مختلفی از سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی به عمل می‌آید که استفاده از ظرفیت کلینیک کسب و کار استان برای بازفعال‌سازی واحدهای راکد و نیمه فعال از جمله این نوع حمایت‌ها است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: این کلینیک از چندین مشاور و کارشناس ذی‌صلاح در امر تولید طی سال ۹۸ توسط شرکت شهرک‌های صنعتی تشکیل شده که نقش این مشاوران در کمک به واحدهای تولیدی بسیار کارگشا و موثر بوده است.

اهلی از تلاش تمامی مسؤولان استانی برای برطرف نمودن موانع تولید و رفع مشکلات واحدهای تولیدی خبر داد و افزود: با اقدامات انجام شده، از ابتدای سال‌جاری تاکنون، ۱۷ واحد راکد در شهرک‌های صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته‌اند که با فعال‌سازی این واحدهای تولیدی، زمینه اشتغال مجدد برای بیش از ۳۶۰ نفر مهیا شده است.

وی کاهش بروکراسی‌های اداری را یکی از لازمه‌های مهم برای جذب سرمایه‌گذاران در استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با کاهش موانع موجود، روند سرمایه‌گذاری‌ها در استان تسهیل و افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار