مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان با کمک هیات‌ ناشنوایان این استان در آستانه گرامی‌داشت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ 03 November 2021

سجاد انوشیروانی روز چهارشنبه در این زمینه گفت: توزیع بسته‌های معیشتی بین قشر کم‌برخوردار بزرگترین صدقه است و امید می‌رود چنین کمک‌هایی از سوی مردم، خیران و جامعه ورزش بتواند در زنده نگهداشتن امید بین نیازمندان اثر مثبتی داشته باشد.

وی افزود: حمایت از اقشار محروم باید همواره در دستور کار باشد و به ویژه ضروری است تا مومنان در شرایط کرونایی با همدلی و شرکت در انجام کارهای خیر و خداپسندانه گامی در راستای حل مشکلات و برخی گرفتاری‌های مالی افراد نیازمند بردارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در گرامی‌داشت هفته بسیج هم ۱۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان با کمک خیران، هیات‌های ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد و سازمان بسیج ورزشکاران این استان توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل به همت هیات‌های ورزشی، خیران ورزش‌یار، دبیران سازمان‌های مردم نهاد با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران، معاونت امور فرهنگی و جوانان این اداره‌کل از زمان شیوع ویروس کرونا توانسته است بیش از چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و ورزشکاران آسیب دیده از این شرایط توزیع کند.

ویروس کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) که نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد، در نهایت به بیشتر کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

بر این اساس رزمایش مواسات (همدلی و کمک مومنانه) در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و دستور دولت، با توجه به لزوم استمرار همدلی و مشارکت همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی برای کاهش بخشی از اثرهای مخرب شیوع ویروس کرونا و افزایش تاب‌آوری جامعه با امدادرسانی معیشتی و کمک به نیازمندان در دستور کار قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار