در مراسمی با حضور استاندار اردبیل معاونان سابق استانداری تکریم و معاونان جدید نیز معارفه شدند.
کد خبر: ۱۰۰۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ 06 November 2021

 

به گزارش تابناک اردبیل، استاندار اردبیل در آئین تودیع و معارفه معاونان، ضمن تقدیر از همه کارکنان و معاونان سابق گفت: همه مسئولیت‌ها زمانی پایان می‌یابد و با تغییر دولت تغییرات در حوزه‌های مختلف نیز طبیعی و یک امر عادی است.
سیدحامد عاملی با بیان اینکه تغییرات به منزله این نیست که در گذشته کاری انجام نشده است، افزود: کار‌های زیربنایی خوبی در گذشته انجام شده و در حال انجام است و باید این اقدامات در حوزه‌های مختلف تداوم یابد و با اندیشه‌های جدید نیز شاهد رونق اقتصادی و توسعه روز افزون برای استان باشیم.

وی ضمن قدردانی از مجموعه همکاران استانداری اظهار کرد: همه ما برای یک استان و مملکت تلاش می‌کنیم و باید سعی کنیم این خدمات برای مردم و توسعه و بهبود وضعیت شاخص‌ها باشد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: هدف اصلی ما ارتقای شاخص‌ها در سطح استان است و باید از تجربه همه کسانی که دلسوزانه برای نظام و مردم گام بر می‌دارند در سنگر‌های مختلف استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه تفکرات جدید سبب بهبود وضعیت می‌شود بیان کرد: معاونان جدید استانداری عموما افراد شناخته شده و کاری هستند که با ایده‌های جدید ضمن ادامه مسیر گذشته باعث بهبود وضعیت در استان خواهند شد.

عاملی ضمن معرفی معاونان جدید و مدیرکل حوزه استانداری تاکید کرد: همه ما باید نگاه توسعه‌ای و بهبود شرایط حاکم را داشته باشیم و نباید در این راستا اعتماد سوزی اتفاق بیافتد.

در این آئین رضا قاسمیان به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، کاظم دبیر به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، یاسر عبداللهی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی، سید کمال الدین میرجعفریان به عنوان سرپرست معاونت عمرانی معرفی شدند و پرویز پرزور به عنوان مدیرکل حوزه استانداری معارفه شد.

همچنین استاندار اردبیل با اهدای لوح سپاس از زحمات معاونان و سرپرست مدیرکل سابق حوزه استانداری تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار