دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با همراهی شهردار، جمعی از معاونین و مدیران مجموعه شهرداری اردبیل و پیمانکار پروژه با حضور در محل پروژه پل قدس، به صورت میدانی از این پروژه بزرگ عمران شهری بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۱۰۰۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ 08 November 2021

بازدید میدانی از پروژه پل قدس اردبیل توسط دستگاه قضائی اردبیل انجام یافت تا دادستان اردبیل در جریان آخرین روند و پیشرفت فازهای پروژه قرار گیرد.

در این بازدید سیدعبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ضمن اشاره به میزان پیشرفت فازهای لوپ E و لوپ D پروژه پل قدس و با تأکید بر لزوم رعایت مباحث فنی و استانداردهای طراحی و ساخت از سوی پیمانکار، توصیه و نکات لازم جهت ایجاد تسریع در روند عملیات عمرانی فازهای لوپ در حال اجرای پروژه را به پیمانکار یادآوری کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی شهردار و پیمانکار پروژه پل قدس در پیشبرد اهداف تعیین شده برای این طرح گفت: شهرداری و مجموعه مدیریت شهری اردبیل ثابت کردند اگر بخواهند کار کنند کار را انجام خواهند داد.

طباطبایی بیان کرد: طی مکاتباتی که با نهادهای فنی مرتبط با دستگاه قضایی در این مدت انجام داده‌ایم، خوشبختانه ایراد فنی غیرموجه در پروژه پل قدس وجود ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ادامه داد: انتظار و خواسته ما از پیمانکار پروژه این است که طبق تعهدات ما به مردم شریف اردبیل که از روی اعتماد به برنامه‌ریزی پیمانکار صورت گرفته است، عملیات اجرایی فاز لوپ E را تا 30 آبان ماه و فاز لوپ D را هم تا 20 آذرماه به اتمام برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار