مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: آمار زندانیان تصادف رانندگی با عنایت خداوند متعال، تلاش کارکنان این ستاد و همکاری خوب صندوق خسارت‌های بدنی به صفر رسیده است.
کد خبر: ۱۰۰۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ 10 November 2021

 

کریم‌الله محبوبی روز چهارشنبه در دیدار رئیس شعبه صندوق تامین خسارت‌های بدنی افزود: اقدام‌های صندوق تامین خسارت‌های بدنی به جامعه سودرسانی داشته و مانع از ایجاد آسیب‌های بیشتر ناشی از خسارت‌های به وجود آمده از حوادث رانندگی در کانون خانواده‌های مددجویان و زیان‌دیدگان شده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان صندوق تامین خسارت‌های بدنی شعبه اردبیل، بیان کرد: در این راستا از سال ۱۳۹۲ تا کنون تعداد ۶۶ نفر از زندانیان حوادث ناشی از تصادف‌های رانندگی با پرداخت مبلغ بیش از ۶۳ میلیارد ریال از زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند.

رئیس شعبه صندوق تامین خسارت‌های بدنی استان اردبیل نیز در این دیدار اظهار کرد: صندوق خسارت‌های بدنی از مرداد ۱۳۹۷ فعالیت خود را در این استان آغاز و نسبت به تشکیل و پاسخگویی به پرونده‌های خسارت‌های ارجاعی از ستاد دیه، مراجع قضایی و شرکت‌های بیمه اقدام کرده است.

سیدمحسن میراحمدزاده اردبیلی اضافه کرد: صندوق خسارت‌های بدنی شعبه اردبیل با همکاری سایر شرکت‌های بیمه همواره کوشیده‌ است که در راستای حمایت از زیان‌دیدگان حوادث رانندگی، خسارت‌های وارده به این اشخاص را در کمترین زمان ممکن تامین و پرداخت کند.

وی با اشاره به وظیفه و تعهدهای این صندوق بیان کرد: این صندوق در طول فعالیت خود در استان اردبیل مانع از ورود ناخواسته تعداد قابل توجهی از مقصران حوادث رانندگی، فاقد بیمه‌نامه و موارد خارج از تعهدات بیمه‌نامه شخص ثالث به زندان‌ها شده است.

رئیس شعبه صندوق تامین خسارت‌های بدنی استان اردبیل گفت: به منظور حمایت از بیمه‌گذاران، ترویج و توسعه پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه‌ای با درک شرایط اقتصادی و بخشودگی جرایم حق بیمه شخص ثالث از اقدام‌های تاثیرگذار این نهاد است.

وی با اشاره به صفر رسیدن آمار زندانیان، تاکید کرد: صندوق تامین خسارت‌های بدنی به عنوان نهاد حاکمیتی در ایفای مسئولیت اجتماعی خود در استان اردبیل همگام با سایر شعب در سطح کشور، خدمت‌رسانی همراه با تعهد را سرلوحه وظایف خویش قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار