رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متاسفانه طی این مدت ۵ نفر در اثر ابتلا به این بیماری فوت کردند.
کد خبر: ۱۰۰۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶ 10 November 2021

به گزارش تابناک اردبیل،  شهرام حبیب‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متاسفانه طی این مدت ۵ بیمار در اثر ابتلا به این بیماری فوت کردند.

وی افزود: طی شبانه‌روز گذشته شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۱۸۷ نفر رسید که نسبت به دیروز کاهش ۳ موردی داشته و از این تعداد ۴۳ بیمار بدحال در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند و علاوه بر این‌ها، ۹۵ بیمار نیز تحت نظر هستند.

بهبودی نسبی و ترخیص ۳۵ بیمار کرونایی در استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل تشریح کرد: طی همین مدت خوشبختانه ۳۵ بیمار مبتلا به بیماری کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون شهرستان مشگین‌شهر در وضعیت نارنجی (پرخطر)، شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، بیله‌سوار و گرمی در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان‌های خلخال، سرعین، کوثر، نمین، اصلاندوز و نیر در وضعیت آبی (کم‌خطر) قرار دارند.

آمار واکسیناسیون از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دُز گذشت

وی گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۰۸ هزار و ۴۵۳ دُز واکسن در استان اردبیل تزریق شده که از این مقدار ۸۶۲ هزار و ۵۱۰ دُز مربوط به نوبت اول و ۶۴۲ هزار و ۲۴۶ دُز مربوط به نوبت دوم واکسیناسیون است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار