رئیس سازمان صمت اردبیل:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در ۲ ماه گذشته با بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی یک هزار و ۵۸۵ واحد متخلف شناسایی و اعمال جریمه شدند.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ 15 November 2021

به گزارش تابناک اردبیل، رامین صادقی اظهار کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ۱ هزار و ۵۸۵ واحد تولیدی، توزیعی و خدماتی متخلف را در ۲ ماه گذشته شناسایی و برای اعمال جریمه به مراجع قضائی معرفی کردند.

وی با اشاره به تعداد سرکشی و بازرسی‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: در بازه زمانی ۱۵ شهریور تا ۱۵ آبان بازرسی‌ها از واحدهای صنفی و تولیدی به صورت مستمر انجام شده است که در این مدت ۳۱ هزار و ۹۴۲ واحد تولیدی، توزیعی و خدماتی مورد بازرسی قرار گرفتند.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بازه زمانی مشخص تعداد ۶۴۹ مورد گزارش و شکایت از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره مشارکت‌های مردمی دریافت و به آنها رسیدگی شد.

صادقی همچنین خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ گشت مشترک با سازمان‌های متولی در این مدت هم انجام و ۱ هزار و ۵۸۵ فقره پرونده به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال تشکیل شد که در حال حاضر حدود ۵۰ هزار واحد صنفی در قالب ۱۱۶ اتحادیه و ۶ اتاق اصناف در استان اردبیل فعال است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار