فرمانده انتظامی استان اردبیل:
آستارا- فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: نتیجه همکاری و تعامل مجموعه های انتظامی استان‌های اردبیل و گیلان تأمین امنیت است.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲ 15 November 2021

به گزارش تابناک اردبیل، سردار هوشنگ حسینی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم افزایی دو استان معین ضامن امدادرسانی در زمان وقوع حوادث است، اظهار کرد: در ارتباط با حوادث غیرمترقبه اگر چنانچه سیل، زلزله و آتش سوزی در هر دو استان رخ دهد ما مکلف هستیم به عنوان استان معین نسبت به یکدیگر کمک بکنیم.

وی افزود: در بحث مرز و مرزبانی، سرقت و یا تصادفات و همچنین جلوگیری از فرار خودروهای دستور دار، مأمورین انتظامی دو استان باید با همکاری، هماهنگی و تعامل به وظایف خود عمل کنند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه باید نسبت به جرم و مجرم با همکاری با یکدیگر اشراف داشته باشیم، افزود: تعامل و همکاری باید به نوعی باشد که امنیت اجتماعی و فردی در هر دو استان به نحوه شایسته پیش برود.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در نشست امروز بیشتر بحث و تبادل نظر در ارتباط با جاده‌های مواصلاتی بین دو استان اردبیل و گیلان بود.

سردار حسینی، افزود: به لحاظ موهبت‌های الهی که در استان گیلان وجود دارد مردم استان اردبیل روزهای پنجشنبه و جمعه به به این استان سفر می‌کنند و موقع برگشت نیز کار عزیزان ما در پلیس راه را زیاد می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین مردم استان گیلان با استفاده از موهبت‌های الهی در استان اردبیل مانند رشته کوه سبلان و آب‌های گرم سبلان همواره نسبت به استفاده از این آب‌ها و طبیعت منطقه به استان اردبیل سفر می‌کنند.

سردار حسینی، تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه انتظامی استان‌های اردبیل و گیلان ایجاد امنیت پایدار و خدمت به مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار