سرپرست فرمانداری خلخال گفت: پروژه پل معلق ازناو خلخال جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل بوده و از این محل ۷ میلیارد تومان تسهیلات برای این پروژه اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳ 15 November 2021

 

به گزارش تابناک اردبیل، مسعود یگانه عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات اجرای پل معلق شهرستان خلخال اظهار کرد: پروژه پل معلق ازناو خلخال یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم شهرستان خلخال در حوزه گردشگری و رفاهی و جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل بوده و از این محل ۷ میلیارد تومان تسهیلات برای این پروژه اختصاص یافته است.

وی افزود: سرمایه‌گذار پل معلق خلخال تاکنون ۱۱ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه کرده که برای تکمیل آن نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان نیاز است.

آمادگی ستاد تسهیل خلخال برای اختصاص اعتبار به پل معلق

سرپرست فرمانداری خلخال با اشاره به اهمیت طرح و مشارکت بانک توسعه تعاون ادامه داد: ۴ میلیارد تومان از محل تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی به سرمایه‌گذار پرداخت شد و در ادامه نیز ستاد تسهیل شهرستان خلخال آمادگی دارد تا مبلغ ۱۴ میلیارد تومان دیگر در اختیار سرمایه‌گذار این طرح قرار دهد.

یگانه بیان کرد: پروژه پل معلق خلخال جز طرح‌های پیشران توسعه شهرستان خلخال بوده و تلاش مجموعه شهرستان در قالب ادارات و بانک‌ها بر این است که این پروژه سریعا به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است؛ ساخت پل معلق ازناو خلخال که از ۳ سال پیش شروع شده و باید منتظر بود تا سرمایه‌گذار و بانک عامل برای سرعت‌ بخشیدن به تکمیل این پل، اقدامات لازم را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار