استاندار اردبیل گفت: حضور مسؤولان استانی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و پیگیری آنها نشان‌دهنده عزم جدی برای حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان است.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲ 17 November 2021

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری، سید حامد عاملی شامگاه امروز در چهل و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار داشت: حضور جدی مسئولان استانی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و پیگیری آنها نشان‌دهنده عزم جدی برای حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان است و تحقق این امر مستلزم انجام اقدامات مثبت از سوی مدیران واحد های تولیدی و صنعتی است.

وی با اشاره به اینکه احیای واحدهای مهم کار ارزشمندی است افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان نیز باید حمایت‌های قانونی و لازم را از این واحدها انجام دهند.

استاندار اردبیل تشریح کرد:با توجه به اینکه در هر طرح و کار نوین برخی خلاءهای قانونی وجود دارد لذا باید بررسی‌ کنیم که این خلاءها در سلامت و زندگی مردم مشکل ایجاد نکند و از طرفی اهداف ما نیز محقق شود، چرا که کارهای تازه فرصت‌های زیادی را ایجاد می‌کند و تحولات بزرگی را به دنبال دارد.

عاملی بیان کرد: از همین رو باید با تعامل دستگاه‌های اجرایی یک مسیر منطقی برای برخی از طرح‌های تازه در نظر گرفت تا با استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های این طرح‌ها نسبت به توسعه اقتصادی استان اردبیل اقدام شود.

وی هم‌چنین در خصوص برخی از موانع در صدور کارت بازرگانی برای واحدهای تولیدی عنوان کرد: برخی از مشکلات و موانع بر سر راه سرمایه‌گذاران مشاهده می‌شود که اصلا نیازی به طرح در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نداشته و دستگاه‌های اجرایی به‌راحتی می‌توانند این مشکلات را با تدبیری خاص و هماهنگی بین دستگاهی برطرف سازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار