استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل باید حمایت‌های قانونی و لازم را از واحدهای تولیدی راکد این استان انجام دهند.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴ 17 November 2021

 

به گزارش تابناک اردبیل، سید حامد عاملی روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار کرد: رفع موانع، تسهیل در صدور مجوزها و اعطای تسهیلات از جمله مسائلی است که باید مد نظر مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها قرار گیرد و هیچ عذری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی افزود: حضور مسئولان در نشست‌های این ستاد کافی نیست و پیگیری مصوبات آن نیازمند عزم جدی برای حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است.

استاندار اردبیل بیان کرد: احیای واحدهای تولیدی بزرگ و اثرگذار، کاری ارزشمند به شمار می‌رود اما تحقق این امر مستلزم انجام اقدامات مثبت از سوی مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل نیز هست.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در هر کار تازه‌ای خلاء قانونی ممکن است وجود داشته باشد، باید بررسی‌ شود تا در سلامت و زندگی مردم مشکل ایجاد نکند و از طرفی اهداف مورد نظر هم محقق شود؛ چرا که فعالیت‌های تازه فرصت‌های زیادی را ایجاد می‌کند و تحولات بزرگی را به دنبال دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز گفت: در راستای رفع موانع تولید و رونق اقتصادی استان به صورت مستمر از واحدهای صنعتی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه بازدید به‌عمل می‌آید که هدف از این اقدام آشنایی با روند تولید در این واحدها و بررسی مشکلات آنها است.

رامین صادقی افزود: با توجه به اینکه اصلی‌ترین سیاست دولت مردمی در راستای تحقق رونق تولید و حمایت از تولید داخلی است، مواردی که در بازدیدها از سوی مدیران واحدهای تولیدی بیان می‌شود، تا حصول نتیجه از سوی مجموعه سازمان صمت استان به جدیت مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

مسائل و مشکلات ۱۲ واحد تولیدی با ادارات از جمله تامین اجتماعی، بانک سپه، شهرک صنعتی، محیط زیست، جهاد کشاورزی، معاونت غذا و دارو و امور بهداشتی در مورد بخشودگی جرائم، احداث بنا، مجوز و بلامانع، مالکیت کارخانه و اجرای مصوبه‌های قبلی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در ادامه این نشست مطرح و بررسی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار