فرمانده سپاه استان اردبیل:
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: انقلاب با برگزاری یادواره‌های شهدا بیمه شده و هر چه داریم مدیون تفکرات بسیجی هستیم.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ 23 November 2021

به گزارش تابناک اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل صبح امروز در یادواره شهید مستعلی‌زاده اظهار داشت: هر چه داریم مدیون و مرهون رشادت‌های رزمندگان اسلام هستیم که با تمام توان در میدان بوده و به این شکل مشکلات مردم و جامعه را برطرف می‌کند.

وی با اشاره به این که انقلاب با برگزاری یادواره‌های شهدا بیمه شده و هر چه داریم مدیون تفکرات بسیجی هستیم، بیان کرد: دشمن امروز برای تحقق اهداف مورد نظر به دنبال پیاده‌سازی توطئه‌های خود در جنگ نرم است چرا که دشمن به این مهم رسیده که ملت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نقشه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیج با تمام توان وارد میدان شده و توانسته بدون هیچ تلاشی مشکلات مردم و جامعه را برطرف کند که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

محمدی‌اصل ادامه داد: تمام توان و تلاش ما بر این است تا برگزاری یادواره‌های شهدا را در جامعه به عنوان یک فرهنگ نهادینه ترویج کنیم و در راستای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه گام برداریم که انتظار می‌رود این موضوع در حال حاضر به عنوان یکی از اولویت‌های مهم و اساسی باشد.

وی تصریح کرد: نباید از هیچ تلاشی برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در عصر کنونی دریغ شود چرا که ما داشته‌هایمان را مدیون و مرهون فداکاری و شجاعت‌های ایثارگرانی هستیم که با تأمین امنیت و اقتدار کنونی کشورمان درس بزرگ ایثار و شجاعت را در جامعه نهادینه کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار