استاندار اردبیل گفت: وظیفه ما ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که بقای نظام و انقلاب را ضمانت می‌کند.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲ 23 November 2021

 

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در دیدار با مادر شهید رمضان سرمست در شهرستان گرمی اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز کشورمان را مدیون و مرهون خون پاک شهیدان هستیم که جان خود را برای اعتلای اسلام فدا کرده‌اند و در این راستا وظیفه خطیر و حساسی بر دوش مسئولان با هدف خدمت به مردم گذاشته شده است.

وی بیان کرد: حراست از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت بوده و در این زمینه دیدار با خانواده‌های شهدا به عنوان چراغ راه برای ماست که باید از تمام توان و تلاش خود برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه استفاده کنیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: خانواده‌های شهدا به عنوان مظهر صبر و بردباری و استقامت در جامعه هستند که باید رفتار و کردار آنان به یک فرهنگ نهادینه تبدیل شود و در این زمینه وظیفه ما در این راستا ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که بقای نظام و انقلاب را ضمانت می‌کند.

عاملی تصریح کرد: هم‌اکنون اگر به این مرحله از اقتدار و سربلندی دست پیدا کرده‌ایم، مرهون آموخته‌هایی هستیم که از شهدا برای ما حاصل شده و در شرایط کنونی مهم‌ترین رسالت و وظیفه ما صیانت از این آموخته‌ها و انتقال آن به نسل‌های بعدی است که برای ما بسیار حائز اهمیت و ضروری است.

وی اظهار کرد: رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول سال‌های جنگ تحمیلی سبب عزتمندی و اقتدار کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده و این اقتدار ثمره خون پاک شهیدان و ایثار جهاد فی سبیل الله جانبازان، آزادگان و رزمندگان است که امیدواریم هر چه سریع‌تر تحقق یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار