استاندار اردبیل گفت: با توجه به تلاش دشمنان برای تغییر مفاهیم زندگی در اذهان جوانان، لازم و ضروری است تا به فریضه امر به معروف در جامعه یک کار فرهنگی بزرگ نگریسته شود.
کد خبر: ۱۰۱۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲ 30 November 2021

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به تلاش دشمنان برای تغییر مفاهیم زندگی در اذهان جوانان، لازم و ضروری است تا به فریضه امر به معروف در جامعه یک کار فرهنگی بزرگ نگریسته شود.

وی با اشاره به ارتقای رتبه ستاد استان اردبیل از 29 به سوم کشوری گفت: هدف مهم در جامعه برای احیای امر به معروف در جامعه صیانت از ارزش‌هاست که به هیچ عنوان نباید در این زمینه از تلاش و کوشش دریغ کنیم که این مسئله برای ما به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

استاندار اردبیل گفت: احیای امر به معروف در جامعه زمینه صیانت از ارزش‌های دینی و اخلاقی را در برابر هجمه‌های دشمنان به دنبال دارد که لازم و ضروری است تا برای رشد و ارتقای جامعه به لحاظ اخلاقی و فکری و حفظ ارزش‌های بزرگ موفق عمل کنیم و به اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

عاملی ادامه داد: به عنوان یک اولویت مهم و اساسی لازم و ضروری است تا فریضه بزرگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه‌سازی شود تا بتوانیم نقشه‌های دشمنان را در این زمینه خنثی‌سازی کنیم.

وی تصریح کرد: تشکل ساختارمند برای حفظ مفاهیم ارزشمند دینی و ملی خود از این هجمه‌ها جزو اولویت‌های اساسی و ضروری محسوب می‌شود که نیاز است با اقدامات و برنامه‌های خود جوانان را از این هجمه محافظت کنیم تا دشمنان هیچ نتیجه‌ای نتوانند بگیرند.

استاندار اردبیل ادامه داد: انتظار داریم مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

لزوم تشکیل گروه یاوران معروف و شورای امر به معروف در اردبیل

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم میرعباس‌زاده، مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل نیز در ادامه بیان کرد: برنامه‌های مختلفی به منظور ترویج امر به معروف و نهی از منکر در استان در حال انجام است که تشکیل گروه یاوران معروف و شورای امر به معروف دستگاه‌های اجرایی بسیار لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: احیای این دو فریضه الهی جزو وظایف و رسالت‌های خطیر و حساس است که انتظار داریم آحاد مردم در این زمینه مشارکت و همکاری همه‌جانبه داشته باشند.

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل ادامه داد: در حال حاضر یک هزار و 400 گروه جهادی تخصصی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در کشور فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار