سرپرست فرمانداری خلخال گفت: با وجود بارش برف سنگین همراه با کولاک شدید در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال به اسالم ،این راه ارتباطی باز و تردد خودروها در آن با کمک زنجیر چرخ جریان دارد.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱ 18 December 2021

 

به گزارش تابناک اردبیل،سید جواد یحیی زاده شامگاه امروز شنبه در حاشیه بازدید از عملیات بازگشایی این جاده افزود: با توجه به مسدود شدن سایر راه‌های ارتباطی منتهی به استان گیلان از جمله جاده خلخال به پونل ، ماسوله و ماسال در حال حاضر جاده خلخال به اسالم تنها راه دسترسی زمستانی مردم این شهرستان به استان گیلان است و هرگونه اعلام خبر مسدودیت جاده از سوی پلیس راه استان و یا راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان باید با هماهنگی قبلی فرمانداری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بارش برف از ساعت ۲۰ شب گذشته در همه جاده‌های ارتباطی این شهرستان آغاز شده است ، بیان کرد: با وزش باد هم اکنون بارش برف با کولاک و محدودیت دید در گردنه‌ های بلند منطقه ادامه دارد.

سرپرست فرمانداری خلخال از مردم این شهرستان و همچنین مسافرانی که قصد سفر از طریق این راه را دارند خواست تا زمان مساعد بودن شرایط جوی از انجام سفرهای غیر ضروری پرهیز و قبل از حرکت به سمت گردنه الماس خودروی خود را مجهز به زنجیر چرخ و سایر لوازم گرمازا کنند.

خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار