مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: مراسم یادبود سردار شهید حاج «حسن ایرلو» روز سه شنبه ۷ دی ماه از ساعت ۱۰ صبح در مهدیه اردبیل برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶ 26 December 2021

عبدالله بحرالعلومی اظهار داشت: شهید حاج «حسن ایرلو» جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس، برادر 2 شهید و سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن فرزند برومند و خلف استان اردبیل بود که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا و کوتاهی دولت های استکباری برای انتقال ایشان به کشور جان خود را از دست داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به تشییع پیکر ایشان در تهران و تدفین آن مراسم بزرگداشت ایشان در استان اردبیل با حضور آحاد مختلف مردم اردبیل برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: مراسم یادبود سردار شهید حاج «حسن ایرلو» روز سه شنبه 7 دی ماه از ساعت 10 صبح در مهدیه اردبیل برپا می‌شود.

بحرالعلومی خاطرنشان کرد: از همه آحاد مختلف مردم به ویژه اهالی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان نیز دعوت می‌شود تا در این مراسم معنوی حضور پرشور داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اذعان داشت: این سردار نقش پر رنگی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی به ویژه در یمن داشته و این مراسم برای تکریم از فداکاری‌های آن شهید سفر کرده برپا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار