مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: پرداخت تسهیلات به قشر آسیب‌پذیر و زیر پوشش نهادهای حمایتی استان بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل آمده با بانک‌ها تسریع می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶ 03 January 2022

به گزارش تابناک اردبیل، علی انصاری روز دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال بیان کرد: تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال به افراد آسیب‌پذیر علاوه بر ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای فرد، در رشد تولید، بازگشت منابع بانکی و کاهش تورم نیز تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: دستگاه‌های ذی‌ربط باید آن دسته از افرادی را که دارای شرایط دریافت تسهیلات نیستند، حذف و در اسرع وقت افراد واجد شرایط را جایگزین کنند تا جذب تسهیلات ابلاغی به میزان حداکثری انجام شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل اظهار کرد: دستگاه‌ها باید برگشت تسهیلات به بانک‌ها و قرار گرفتن آن در بخش تولیدی را مد نظر قرار دهند تا تسهیلات به نحو شایسته اثر خود را در بخش تولید، اشتغال و رونق اقتصادی نشان دهد.

وی با اشاره به لزوم مراقبت از انحراف تسهیلات دریافتی از سوی دستگاه‌های مرتبط، بر پیگیری نهادهای حمایتی از بانک‌ها در خصوص پرداخت تسهیلات ابلاغی اشتغال به جامعه هدف تاکید کرد.

نزدیک به ۵۸ هزار نفر از جمله ۳۸ هزار توانخواه در حال حاضر از خدمات غیرنقدی، حمایتی و مستمری بهزیستی در استان اردبیل بهره‌مند هستند و ۴۱ هزار و ۴۳۸ خانوار با جمعیت بیش از ۸۰ هزار نفر مددجو زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار