اداره کل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد: به جز شهرستان های پارس آباد,بیله سوار و گرمی در تمامی مناطق استان شاهد بارش برف و کولاک هستیم.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳ 03 January 2022

به گزارش تابناک اردبیل، اداره کل هواشناسی استان اردبیل در اطلاعیه ای با بیان اینکه بارش برف از نخستین ساعات بامداد امروز در سطح استان آغاز شده است افزود: این سامانه بارشی تا اوخر امشب در استان ماندگار بوده اما تا پایان هفته شاهد هوایی سرد و یخبندان در سطح استان خواهیم بود.
اداره کل مدیریت راههای استان اردبیل نیز در اطلاعیه‌ای از رانندگان خواست با توجه به بارش برف و کولاک شدید و لغزندگی در برخی از محورهای مواصلاتی حتی‌الامکان از مسافرت‌های غیرضروری اجتناب و در صورت لزوم با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کنند.
سرهنگ صفوی رییس پلیس راهور استان اردبیل نیز از مترددین در محورهای مواصلاتی و برف‌گیر استان خواست هنگام سفر باک بنزین را پر کرده، تجهیزات زمستانی به همراه داشته و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

بارش برف و برودت هوا، امروز در شهر‌های نمین مقطع پیش دبستانی / اردبیل، سرعین، ارشق، هیر پیش دبستانی و ابتدایی نوبت صبح را به تعطیلی کشاند و دانش آموزان آموزش را باید بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام خواهند داد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار