رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: حضور مردم از بدو تشکیل نظام تاکنون ربطی به جناح خاص و سیاست نداشته بلکه صرفا برای دفاع از نظام بوده است.
کد خبر: ۱۰۲۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶ 10 January 2022

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام باقری شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در استان اردبیل اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره به پشتوانه مردم بالنده‌تر و شکوفاتر از همیشه در جهان می‌درخشد.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی همواره مورد حمایت مردم بوده و ما انقلاب اسلامی را به پشتوانه همین مردم به جهان صادر کرده ایم، خاطرنشان کرد: در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همچنان دشمنان به دنبال توطئه و فتنه افکنی در کشور هستند اما تمام این ۴۳ سال به بیراهه رفته اند و هیچ خللی در اراده ملت ایران به وجود نیامده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور حماسی مردم در صحنه‌های مختلف مناسبت‌های انقلاب اسلامی اظهار گفت: حضور مردم از بدو تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا کنون، ربطی به جناح خاص و سیاست نداشته و ندارد، بلکه برای دفاع از نظام بوده است.

باقری بیان کرد: برای حفظ منویات و شعائر انقلاب اسلامی بزرگداشت ایام الله دهه فجر برای نسل آینده جهت تداوم راه شهدا و امام راحل (ره) از اهم امورات است.

رئیس ستاد دهه فجر استان از تشکیل کمیته‌های بیست و دو گانه ستاد دهه فجر استان خبر داد و افزود: احکام و دستورالعمل کمیته‌های اجرایی ستاد دهه فجر استان طبق سنوات گذشته به مسئولان این کمیته‌ها ابلاغ شده و انتظار می‌رود کمیته‌های اجرایی با توجه به دستورالعمل مدون، جلساتی با اعضای خود تشکیل دهند و برنامه‌های خود را به منظور تدوین برنامه استانی به ستاد مرکزی استان ارائه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار