استاندار اردبیل گفت: حوزه هنر نیازمند سرمایه‌گذاری‌های کلان برای تربیت نسلی با عواظف انسانی است تا بتوانیم شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.
کد خبر: ۱۰۲۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱ 11 January 2022

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از هنرمندان استان اردبیل اظهار داشت: حوزه هنر نیازمند سرمایه‌گذاری‌های کلان برای تربیت نسلی با عواظف انسانی است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: اهمیت فرهنگ و هنر برای کاهش مشکلات اجتماعی نیازمند هم‌فکری با اهلی فرهنگ و هنر برای شناسایی و پیگیری حل مسائل اجتماعی است که با توانمندسازی سرمایه‌های انسانی درصدد هستیم مشکلات اولویت‌دار عرصه فرهنگ و هنر را برای بهره‌برداری از این ظرفیت به‌کار گرفته و امکانات و ظرفیت‌های مختلف را برای بهره‌مندی حوزه فرهنگ و هنر محقق کنیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: مشکلات اقتصاد فرهنگ و هنر با شناسایی معضلات موجود در دستور کار قرار گرفته است که درصدد هستیم با برنامه‌ریزی در این زمینه به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این راستا گام برداریم که این مسئله برای ما حائز اهمیت بسیار است.

عاملی اظهار کرد: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خوبی در همه ابعاد و موقعیت‌های حوزه فرهنگ و هنر وجود دارد که می‌توان با اصلاح رویه‌های غلط فرهنگی جهش‌های بزرگی در استان رقم زد و دستاوردهای قابل توجهی را به دست آورد که بسیار مهم و اساسی است که این موضوع به نوبه خود برای ما مورد توجه است.

وی تصریح کرد: بسیاری از مسائل و آسیب‌های اجتماعی قابلیت حل شدن از طریق مقوله فرهنگی را دارد که به همین منظور نیازمند تدوین برنامه‌های منسجمی هستیم که با سرمایه‌گذاری در این زمینه می‌تواند محقق شود و ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود که بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار