تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با صدور حکمی امیر حاجی زاده امینی را به‌عنوان معاون توسعه و بهره‌وری موقوفات آستان مقدس منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۲۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ 27 January 2022

به گزارش تابناک قم، امیر حاجی‌زاده امینی با حکم آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به‌عنوان معاون توسعه و بهره‌وری موقوفات آستان مقدس منصوب شد.

بر اساس حکم آیت‌الله سعیدی، ایجاد تمرکز در امور اقتصادی آستان مقدس، تلاش برای احیای موقوفات و عمل به نیات واقفان از اهم وظایف معاونت توسعه و بهره‌وری موقوفات است و در این حکم تاکید شده که تأمین منابع از طریق برنامه ریزی دقیق و هدفمند و راه اندازی پروژه های زودبازده و به اتمام رساندن پروژه های در حال تکمیل، موجب گسترش خدمات به زائران و مجاوران حرم کبریایی ولی نعمتان حضرت فاطمه معصومه(س) خواهد شد. 

حاجی‌زاده امینی با حفظ مدیریت خزانه‌داری آستان مقدس، به‌عنوان معاون توسعه و موقوفات آستان منصوب شده و این معاونت برای نخستین بار در آستان مقدس شکل گرفته است.

خاطرنشان می‌شود، معاونت‌های فرهنگی، اجرایی و پشتیبانی و منابع انسانی سه معاونت دیگر آستان مقدس قم است که به ترتیب مسئولیت آن‌ها با حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی، هادی محمودنژاد و محمد واحدی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار