رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه با اشاره به غیر فعال شدن شهربازی‌های سطح شهر کرمانشاه به علت شیوع بیماری کرونا، گفت: این واحد‌ها مجددا فعالیت خود را آغاز و به شهروندان خدمات ارائه می دهند.
کد خبر: ۱۰۲۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 27 January 2022

محمد هادی ارباب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: رسته‌هایی که در حال حاضر به صورت فعال زیر نظر اتحادیه شرکت‌های خدماتی هستند شامل بازی‌های تفریحی، شهر بازی ها، پارکینگ‌ها و شرکت‌های خدماتی هستند.

وی افزود: آموزشگاه‌های رانندگی هم مدتی است در حال تمکین از اتحادیه هستند و بر اساس اعلام پلیس راهور نسبت به دریافت پروانه کسب اقدام کردند.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی در خصوص فعالیت شهربازی ها، تصریح کرد: حدود ۲۵ واحد شهربازی، بازی‌های تفریحی در کرمانشاه موجود بود که فعالیت مستمری داشتند.

وی گفت: از این ۲۵ واحد تعدادی سر باز بودند که زیر نظر شهرداری فعالیت می‌کردند و باقی آن‌ها به صورت خصوصی در مکان‌هایی مانند پاساژها، املاک شخصی یا استیجاری در حال فعالیت بودند که پس از شیوع بیماری کرونا تعطیل شدند.

وی با اشاره به وضعیت پیش آمده ناشی از بیماری کرونا و ورشکستگی اکثر این واحدها، خاطر نشان کرد:
وسایل بازی‌های موجود در این واحد‌ها قابل استفاده و یا خرید و فروش نبود، سوله‌هایی را برایشان فراهم کردیم تا به صورت اشتراکی آن‌ها را اجاره و از وسایلشان نگهداری کنند.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی ادامه داد: این شهربازی‌ها به تازگی به وضعیت قبلی باز گشته اگر چه زمان لازم است، امید است با بهبودی شرایط کرونا بتوانیم به آن‌ها کمکی کنیم.

ارباب تاکید کرد: متاسفانه هیچ یک از وعده‌های مسئولین و دولت برای کمک کردن به اصناف مخصوصا رسته شهربازی‌ها عملی نشد و وعده‌ای نیز مبنی بر کاهش مالیات‌ها یا معافیت آن داده شده بود که آن هم متاسفانه عملیاتی نشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار