استاندار اردبیل گفت: محلی که برای احداث واحدهای طرح جهش مسکن انتخاب می شود و نیز نوع ساخت آن، باید در شان اجتماعی و تربیتی متقاضیان بوده و برای زندگی اجتماعی مناسب باشد.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ 14 February 2022

به گزارش تابناک اردبیل، سید حامد عاملی روز دوشنبه در جلسه شورای مسکن استان اردبیل بیان کرد: در احداث این واحدهای مسکونی نباید تنها به جنبه واحد مسکونی بودن محدود شویم، بلکه لحاظ کردن فضاهای عمومی به نحو شایسته و در شان تربیتی و انسانی ضروری است.
استاندار اردبیل اظهار کرد: اگر به این مقوله‌ها و نیازهای اجتماعی و معنوی شهروندان توجهی نشود، مشکلات جبران ناپذیری ایجاد می شود.
عاملی با اشاره به برنامه دولت برای احداث ۶۳ هزار و ۵۰۰ واحد در طول چهارسال در استان اردبیل افزود: باید متقاضیان واقعی از بین ثبت نام کننده ها از سوی راه و شهرسازی استخراج و برنامه ریزی های لازم برای تامین زیرساخت های لازم انجام شود.
وی گفت: آن دسته از متقاضیانی که از دستگاههای اجرایی مختلف ثبت نام کرده اند ، لازم است در صورت داشتن زمین در داخل حریم شهر ، مجوزهای لازم برای آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن را دریافت کنند.
استاندار اردبیل اظهار کرد: دستگاههای خدمات رسان از جمله آب ، برق و گاز نیز لازم است بررسی ها و نظرات خود را در خصوص تامین زیرساخت ها در مناطق مختلف شناسایی شده برای اجرای واحدهای طرح جهش ملی مسکن اعلام کنند.
وی با تاکید بر استخراج متقاضیان واجد شرایط در شهرستان های مختلف استان ، افزود: برای اجرای واحدهای طرح جهش ملی مسکن انتخاب پیمانکاران توانمند بومی مد نظر بوده و باید با جدیت بررسی و اجرایی شود.
در این جلسه مدیر کل راه و شهرسازی، مدیران دستگاههای خدماتی و ثبت اسناد و شهرداری گزارشی از اقدامات انجام گرفته برای اجرای طرح جهش ملی مسکن در استان را ارائه کردند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار