بخشدار هیر از آمادگی این شهر بعنوان قطب جدید گردشگری استان اردبیل برای پذیرایی از مسافران نوروز ۱۴۰۱ خبرداد.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ 09 March 2022

به گزارش تابناک اردبیل، محمدرضا راستکار روز چهارشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر بخش هیر اظهار کرد: در سایه اقدامات و برنامه‌ریزی های انجام شده در کمتر از سه سال شهر هیر تبدیل به یکی از قطب‌های گردشگری کشور شده است.

وی افزود: مشکلات و مسائل موجود برای میزبانی بهتر در عید نوروز ۱۴۰۱ در این جلسه از دستگاه‌های مختلف احصا شد و مقرر شد که با تدابیر لازم این مشکلات پیش از تعطیلات عید برطرف شود.

او ادامه داد: در شهرهای هیر و آراللو از شهرداران درخواست شد که ضمن همکاری بیشتر فضای شهری را برای عید باستانی نوروز آماده کنند.

راستکار با تاکید بر آماده‌سازی مراکز اقامتی و گردشگری بیان کرد: نظارت بر اماکن گردشگری از جمله مراکز اقامتی و پذیرایی در دستور کار قرار بگیرد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز با دقت بررسی شود.

بخشدار هیر از شهرداران و مسئولین دستگاه‌های مربوطه خواست در زیباسازی و تنظیف مسیرهای ورودی و محل تردد مسافران اهتمام ویژه داشته باشند.

شهر هیر در قسمت جنوبی شهرستان اردبیل در مسیر جاده اردبیل ، خلخال واقع شده است.

.نخستین پل معلق تمام شیشه‌ای قوسی شکل ایران دی ماه سال ۱۳۹۸ همزمان با سفر رئیس‌جمهور وقت به استان اردبیل در شهر هیر افتتاح شد.

پل شیشه‌ای شهر هیر در فاصله ۳۰ کیلومتری جنوب شرقی اردبیل احداث شده است ، در این منطقه سرسبز که در دامنه غربی کوه‌های باغرو واقع شده همه ساله انواع گیلاس با ارقام محلی و تکدانه مرغوب برداشت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار