مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای پویش «نهال دوستی بنشان» ویژه طرح رفیقانه با حضور دختران جوان و نوجوان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ 13 March 2022

سارا حقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، به اجرای پویش «نهال دوستی بنشان» اشاره و اظهار کرد: پویش دختران نوجوان و جوان با عنوان «نهال دوستی بنشان» موضوع کاشت درختان مثمر و مراقبت از فضای سبز همزمان با هفته درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی در استان اردبیل اجرا شد.

وی گفت: اولین پویش «نهال دوستی بنشان» امسال در طرح رفیقانه با حضور دختران و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل با هدف استفاده از ظرفیت نوجوانان و جوانان در توسعه و نگهداری فضای سبز برگزار شد.

حقی به برگزاری همایش اقتصاد مقاوم تر، محطی سالم تر با کاشت درختان مثمر در راستای اجرای این پویش خبر داد و گفت: این همایش همراه با آئین نکوداشت یاد و خاطره بانو مرحومه مجتهد نجفی فعال و مدافع محیط زیست در محل سالن اجتماعات پارک بانوان اردبیل برگزار و در آئینی نمادین نهال های میوه در محوطه این پارک توسط دختران نوجوان و جوان کاشته شد.

وی گفت: تاکنون تعداد ۴۵ اثر به دبیرخانه پویش «نهال دوستی بنشان» ارسال شده که انتظار می رود این تعداد تا پایان سال افزایش یافته و پس از ارزیابی، آثار برتر انتخاب و با اهدای هدایایی از آنان تجلیل خواهد شد.

حقی افزود: پویش «نهال دوستی بنشان» از تاریخ ۱۵ اسفند آغاز تا پایان اسفند ۱۴۰۰ برگزار می‌شود که علاقمندان برای شرکت در این پویش می توانند وارد سایت رفیقانه به نشانی rafiqaneh.ir شده و پس از وارد کردن اطلاعات خود و اسامی و شعار همگروهی‌های خود با موضوع درختکاری و حفاظت از محیط زیست را درج می‌کنند.

به گفته وی در پویش «نهال دوستی بنشان» شرکت کنندگان عکس گروه دوستی خود را در قالب پوستر طراحی کرده و در سایت رفیقانه بارگذاری و در مسابقه شرکت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار