نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی خواستار تامین و نوسازی تجهیزات بیمارستانی بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر شد و گفت: در حال حاضر وضعیت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان رضایت بخش و قابل قبول نیست.
کد خبر: ۱۰۳۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹ 03 April 2022

 

به گزارش تابناک اردبیل، محمود عباس‌زاده در آیین معارفه مدیر جدید شبکه بهداشت ودرمان مشگین شهر با بیان اینکه حوزه سلامت مشگین شهر نیاز به بازنگری اساسی دارد، گفت: در حال حاضرعلاوه بر مشکلات ستادی در بخش بهداشت و درمان شهرستان مشگین‌شهر، اکثر لوازم وتجهیزات بیمارستانی فرسوده و از کار افتاده هستند و تجهیز بیمارستان به دستگاه‌های ام- آر- آی، ماموگرافی، اکو کاردیو گرافی پیشرفته، اینجکشن سی -تی -اسکن از ضروریات اولیه است.

وی اضافه کرد :تامین رفاه، امنیت و آزادی‌های مشروع از وظایف اولیه دولتمردان است و بایستی هرچه سریعتر در راستای رفع نواقص موجود تلاش واهتمام بیشتری شود.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، ارتقای موسسه آموزش عالی سلامت مشگین‌شهر به دانشگاه علوم پزشکی را از مطالبات اصلی مردم منطقه عنوان کرد و خواستار احداث ساختمان جدید مدیریت شبکه بهداشت ودرمان به عنوان قرارگاه سلامت با استفاده از ظرفیت ساختمان فعلی شد.

همچنین در این مراسم فرماندار مشگین شهر با بیان اینکه در مکان‌یابی بیمارستان جدید نظرات کارشناسی وپدافند غیرعامل لحاظ نشده است، گفت: توزیع عادلانه خدمات بهداشتی در مناطق مختلف شهر ایجاب می کند درمکان‌یابی بیمارستان جدید تجدید نظر شود .

ایرج بیگدلو ادامه داد: وضعیت لجستیکی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اسفناک است و نبود آمبولانس موجب شده که از آمبولانس‌های موجود در مراکز بخش‌ها استفاده شود که این امر منجر به نارضایتی اهالی بخش‌های تابعه شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان مشگین‌شهر حتی فاقد خودروی نعش‌کش است و همین موضوع سبب شده است که اجساد قربانیان تصادفات رانندگی ساعت‌ها بر روی زمین بماند.

بیگدلو با تاکید بر لزوم تکریم بیماران وهمراهان آنها از نبود پزشک در برخی از مراکز بهداشتی بخش‌ها و روستاهای پرجمعیت شهرستان اظهار تاسف کرده و خواستار تامین کادر پزشکی مورد نیاز شهرستان توسط دانشگاه علوم پزشکی اردبیل شد.
مدیر جدید شبکه بهداشت ودرمان مشگین شهر هم در این مراسم گفت: براساس آمارهای موجود شهرستان مشگین شهر دارای بیشترین آمار فراوانی خشونت بیمارستانی در استان است.

دکتر محمد مهرتک با بیان اینکه در پرداخت کارانه‌ها واضافه کاری کارکنان نیزعدالت رعایت نشده است، عدالت در پرداخت‌ها، کادرسازی، استفاده از نیروهای جوان وکارآمد را از اولویت‌های اصلی مدیریت جدید شبکه بهداشت ودرمان بیان کرد.

در پایان این مراسم از خدمات دکتر ایرج ذاکری سرپرست سابق مدیریت شبکه بهداشت ودرمان ورئیس سابق بیمارستان ولیعصر(عج)مشگین شهرقدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار