فرماندار بیله‌سوار:
فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: سوله‌ها و اراضی بلاتکلیف ناحیه صنعتی روح کندی باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف و این اراضی به متقاضیان و سرمایه گذاران جدید واگذار شود.
کد خبر: ۱۰۳۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷ 05 April 2022

به گزارش تابناک اردبیل، صاحبعلی اصغری روز سه شنبه در بازدید از ناحیه صنعتی روح کندی بیله سوار اظهار کرد: توسعه ناحیه صنعتی در کنار فعال‌سازی واحدهای تولیدی در کمیته‌های اقتصادی و اشتغال شهرستان پیگیری می‌شود و در این راستا ۴ واحد تولیدی فعال شده و واحدهای غیر فعال نیز راه اندازی خواهد شد.

وی گفت: راه ایجاد اشتغال در شهرستان بیله سوار ایجاد و توسعه زیرساخت‌های صنعتی و جذب سرمایه‌گذار در منطقه است و با توجه به ظرفیت شهرستان راه اندازی ناحیه صنعتی جدید به مساحت ۲۰ هکتار در دستور کار است.

فرماندار بیله سوار با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی به دلیل قرار گرفتن در منطقه محروم از معافیت‌های مختلف برخوردار می‌شوند، گفت: زمین‌های سرمایه‌گذاری غیرفعال در صورت عدم فعال سازی در مهلت مصوب شده خلع ید می‌شوند.

اصغری همچنین در خصوص آخرین وضعیت ناحیه صنعتی خان کندی بیله سوار گفت: وسعت ناحیه صنعتی روح کندی ۱۰ هکتار است که تعداد ۱۹ قرارداد در آن منعقد شده است. در این ناحیه ۴واحد فعال، ۴ واحد غیر فعال و ۵طرح در حال ساخت و ساز و بقیه نیز زمین راکد هستند که باید تعیین تکلیف شوند.

شهرستان بیله سوار در شمال استان اردبیل قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار