دکتر حسن برزگر جلالی پزشک نامی و از خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۱۰۳۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴ 05 April 2022

به گزارش تابناک اردبیل، دکتر حسن برزگر جلالی در سال ۱۳۲۱ در اردبیل به دنیا آمد و در سال ۱۳۵۷ از رشته جراحی عمومی دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد.
وی از پزشکان خیر استان در زمینه درمان رایگان بیماران بی‌بضاعت، از خیرین فعال در امورات خیریه و عام‌المنفعه و همچنین بانی ساخت یک باب مدرسه سه کلاسه در روستای کرگان از توابع بخش هیر شهرستان اردبیل است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناسبت درگذشت دکتر حسن برزگر جلالی، پیشکسوت طب و طبابت اردبیل پیام تسلیتی صادر کرد.
در بخشی از پیام دکتر علی محمدیان اردی آمده است: با نهایت تاسف و تالم خبر درگذشت پزشک مردمی و نیک‌اندیش اردبیلی، دکتر حسن برزگر جلالی، جامعه پزشکی و عموم همشهریان عزیز را اندوهگین کرد، پزشکی که عمر خود را در خدمت صادقانه به مردم در حوزه طب و طبابت با رعایت انصاف و مردم‌داری گذاشت.
دکتر محمدیان اردی خاطرنشان کرد: مرحوم برزگر جلالی هیچگاه از خدمت به مردم و کمک به بی‌بضاعت‌ها دریغ نورزید و تا آخرین لحظه زندگی خویش در این راه ثابت قدم و مصمم بود، فقدان این پزشک مردمی و خیر ضایعه‌ای برای جامعه پزشکی و عموم مردم استان بوده و نام ایشان همواره در یاد‌ها و خاطره‌ها به نیکی خواهد ماند.
مراسم تشییع پیکر مرحوم دکتر برزگر جلالی از سوی سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی روز چهارشنبه ۱۷ فروردین در محوطه بیمارستان فاطمی اردبیل برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار