رئیس اداره میراث فرهنگی مشگین‌شهر خبر داد؛
مشگین‌شهر- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشگین‌شهر گفت: تمامی اقامتگاه‌های گردشگری شهرستان مشگین‌شهر در تعطیلات عید فطر تکمیل شد.
کد خبر: ۱۰۴۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲ 05 May 2022

به گزارش تابناک اردبیل، ایمانعلی ایمانی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از مراکز گردشگری شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: در ایام تعطیلات عید فطر بیش از ۱۵۰ هزار گردشگر از این شهرستان دیدن کردند.

وی تصریح کرد: این آمار بر اساس بررسی‌های انجام شده از مناطق مختلف شهرستان و داده‌های آماری از طریق تردد شمارهای جاده‌ای احصا شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشگین‌شهر گفت: تعداد قابل توجهی از این مسافران نیز یک شب در این شهرستان اقامت داشتند، به گونه‌ای که ظرفیت تمامی مراکز اقامتی شهرستان کاملاً تکمیل شد.

ایمانی افزود: با توجه به اینکه تعداد زیادی از مسافران اقدام به چادرزنی در حاشیه خیابان‌ها، معابر عمومی و بوستان‌های مختلف شهر کرده بودند، با هماهنگی ستاد تسهیل سفر چند سالن ورزشی در اختیار مسافران قرار گرفت و خودروهای آنها نیز به صورت رایگان به پارکینگ و محوطه ادارات دولتی هدایت شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرستان مشگین‌شهر به لحاظ دارا بودن قابلیت‌های متعدد گردشگری از جمله آب‌های گرم معدنی، محوطه‌های باستانی، آثار تاریخی، مناظر بکر طبیعی، پل معلق، پارک جنگلی و چند سازه تفریحی دست‌ساز همواره از مقاصد اصلی گردشگران است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشگین‌شهر اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تا روز جمعه این شهرستان همچنان شاهد ورود مسافران و گردشگران باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار