مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۵۰ هزار و ۷۹۹ تردد وسیله نقلیه در تعطیلات عید فطر در جاده‌های اردبیل به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۱۰۴۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ 05 May 2022

به گزارش تابناک اردبیل، کلیم‌الله وثوقی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از محور اردبیل – آستارا اظهار کرد: در این ایام شاهد افزایش ۱۲۲ درصدی آمار تردد در ایام تعطیلات عید فطر در جاده‌های استان اردبیل هستیم.

وی تصریح کرد: در سه روز گذشته از تعطیلات عید سعید فطر، ۲۷۱ هزار و ۶۲۰ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل گفت: در این ایام بیشترین آمار تردد مربوط به محورهای اردبیل- آستارا، نیر – سراب و اردبیل - سرچم است.

وثوقی افزود: ۸۶ هزار و ۶۳۱ تردد در محور اردبیل - آستارا، ۵۱ هزار و ۸۱۴ تردد در محور نیر - سراب و همچنین ۳۶ هزار و ۷۳۰ تردد نیز در محور اردبیل - سرچم به ثبت رسید.

وی از ثبت ۱۵۰ هزار و ۷۷۹ تردد وسیله نقلیه در مبادی ورودی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۲۰ هزار و ۸۴۱ وسیله نقلیه نیز از مبادی خروجی استان تردد داشتند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل اضافه کرد: در تعطیلات عید فطر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۲۲ هزار و ۱۷۳ مورد تردد در جاده‌های استان به ثبت رسیده بود، رشد چشمگیری را شاهد هستیم.

وثوقی بیان کرد: سال گذشته در همین ایام ۵۸ هزار و ۷۵۹ تردد در مبادی ورودی و ۶۳ هزار و ۴۱۴ تردد نیز در مبادی خروجی استان اردبیل ثبت شده بود.

وی از فعالیت ۷۴ دستگاه ترددشمار بر خط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

عضو شورای اداری استان اردبیل ادامه داد: مردم و مسافران قبل از سفر به منظور اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی، با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار