با پیگیری معاون عمرانی استانداری مازندران اجرا شد :
تا کنون در این سالها چنین فرصت ممتازی برای معرفی ظرفیت های استان مازندران و شهر ساری بوجود نیامده بود که بتوان بصورت متوازن برای جذب گردشگر، استفاده از منابع سرمایه گذاران خارجی ، تبلیغ فرهنگ و هنر و توسعه زیرساخت ها برنامه ریزی کرد
کد خبر: ۱۰۴۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱ 11 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، سرانجام وعده ها عملی شد و رویداد گردشگری 2022 ساری و میزبانی مرکز استان مازندران بعنوان هدف گردشگری کشورهای عضو اکو، بدون شک یکی از بزرگترین و مهمترین اتفاقات سالهای اخیر در جهت توسعه همه جانبه ساری و استان مازندران است.

شاید بتوان گفت در همه این سالها چنین فرصت ممتازی برای معرفی ظرفیت های استان مازندران و شهر ساری بوجود نیامده بود که بتوان بصورت متوازن برای جذب گردشگر، استفاده از منابع سرمایه گذاران خارجی ، تبلیغ فرهنگ و هنر و توسعه زیرساخت ها برنامه ریزی کرد.

بدیهی است که استفاده مفید از این فرصت مغتنم نیازمند همکاری، تعامل و هماهنگی همه دستگاه های استان ازجمله فرمانداری ها ، شهرداری ها و دستگاه های اجرایی مرتبط خواهد بود.

بسیج کامل ؛ برای آغاز موفق رویداد 2022 ساری
 

اما با فرصت کم و محدودیت منابع اعتباری که وجود داشت ، فقط اقدامات جهادی و کار و تلاش شبانه روزی می توانست زمینه ساز ایجاد این همدلی و همکاری و برگزاری موفق افتتاحیه این رویداد بین المللی در زمان مشخص باشد.

دکتر علیخانی معاون عمرانی استانداری مازندران ، یکی از مدیران جوان و پرانگیزه ای بود که در این شرایط سخت پای کار آمد و با راه اندازی پویش عظیم، از تمام ظرفیت های موجود استانی و ملی برای آماده سازی شهرستان های ساری و میاندورود بهره گرفت، تا برنامه افتتاحیه رویداد گردشگری 2022 با حضور دبیرکل اکو ، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و دیگر مسئولان ملی و استانی بصورت آبرومندانه و قابل قبول آغاز شود.

قطعاً ایجاد هماهنگی و همدلی میان 18 شهرداری، دو فرمانداری، دستگاه های اجرایی نظیر: راهداری، راه و شهرسازی، گردشگری، توزیع برق و بخشداری ها نتیجه کاری شبانه روزی و توانمندی مدیریتی است که نزد این مدیر جوان ، انقلابی و میدانی بعنوان یکی از ابزارهای مدیریتی کارآمد در استانداری مازندران سراغ داریم.

شاید کمتر کسی فکر می کرد در زمان محدود تا آغاز رویداد بین المللی که می توان گفت عیار مدیریتی استان مازندران است؛ شاهد اجرای سریع آماده سازی سیما و منظر شهری، رفع مشکلات معابر و ترمیم خیابان ها، رفع مشکلات فنی و عمرانی، نظافت شهری، زیباسازی شهر و آماده سازی پارک ها و ... باشیم ولی این اقدامات با کیفیت مناسبی به اجرا درآمد تا سندی برای معرفی ظرفیت منابع انسانی و مدیریتی استان مازندران در اجرای برنامه های بزرگ و بین المللی باشد.

گرچه تا پایان این رویداد راه زیادی باقی است و تا آن زمان باید نهایت بهره را برای میزبانی از این رویداد بین المللی به نفع رشد و توسعه استان داشته باشیم، اما این آغاز نشان داد که می توانیم به اقدامات بزرگ و تحول عظیم در حوزه زیرساخت مازندران امیدوار باشیم. 

 

خبر: الهام زارعی 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار