استاندار جوان کردستان کردستان پس از حضور در این مسند طبق روال مألوف اقدام به جابجایی و تغییر مدیران شاغل در استانداری و انتصاب افراد، جوان، تحصیلکرده و انقلابی در مسیولیت‌های حساس استانداری نمود.
کد خبر: ۱۰۴۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱ 11 May 2022
مدیریتی فارغ از حواشی

به گزارش تابناک کردستان، یکی از مسئولیت‌هایی که علی رغم مشغله فراوان عملکرد آن کمتر به چشم می‌آید مدیریت دفتر مسئولان است که وظیفه هماهنگی برنامه ها، بازدید‌ها و ملاقات‌های استاندار و پیگیری دستورات صادره و طرح‌های اجرایی و گزارش این فعالیت‌ها به استاندار را بر عهده دارد.
استاندار کردستان در انتخابی هوشمندانه دکتر علیرضا خزائی را با تجربیات و سوابق قابل ملاحظه علمی، ستادی و اجرایی به این سمت حساس منصوب کردند و حقا در دوران کوتاهی که از خدمت ایشان میگذرد عملکرد قابل قبولی داشته اند.
همانطور که استحضار دارید مدیریت دفتر مسئولان با توجه به رابطه نزدیکی که با مقامات دارند گا‌ها اقداماتی بیش از اختیارات خود انجام داده و از نفوذ خود جهت جابجایی و عزل مدیران و فشار بر آن‌ها برای اجرای سیاست‌های مدنظر خود یا استفاده از رانت برای استخدام اقوام و آشنایان در دستگاه‌های مختلف می‌نمایند.
نکته‌ی حائز توجه در عملکرد دکتر خزائی همین نکته می‌باشد، ایشان بدون کوچکترین توجهی به این مسائل صرفا به فعالیت در چارچوب چارت تعریف شده مدیریتی پرداخته و کمترین نشانه‌ای از حب و بغض‌های دنیوی در عملکرد ایشان مشاهده نشده است.
بی توجهی به حواشی موجود در فضای سیاسی استان و سعی در ایجاد موازنه مثبت در ارتباط نیرو‌های مختلف با استاندار بدون توجه به جناح بندی‌های سیاسی و استفاده از نظریات ایشان و همچنین متخصصین حوزه‌های مختلف جهت پیشبرد برنامه‌های توسعه استان توسط دکتر خزائی حقیقتا شایسته توجه است.
از آنجایی که دکتر زارعی کوشا بدون وقفه شبانه روز به صورت حضوری در حال بازدید از شهرستان‌های مختلف و پیگیری مسائل و پروژه‌های در حال احداث می‌باشد هماهنگ کردن این فعالیت‌ها و سایر برنامه‌های ملاقات و دیدار‌های مردمی و سخنرانی‌های مختلف شاید ساده به نظر آید، اما حقیقتا پیچیدگی‌های خاص خود را داشته و نیاز به ظرافت‌های مدیریتی خود دارد.
با ادامه روند فعلی در حوزه مدیریتی استانداری کردستان و هماهنگی موجود بین حوزه‌های مختلف مدیریتی استانداری با تکیه بر الطاف حق تعالی میتوان امیدوار به شتاب گرفتن روند توسعه استان باشیم انشاالله.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار