تابناک-استاندار هرمزگان در جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح انتقال پساب فاضلاب شهر بندرعباس به صنایع غرب با تاکید بر تسریع در اجرای این پروژه گفت: اقدامات مناسب برای کاهش بوی نامطبوع فاضلاب در شهر بندرعباس انجام شود.  
کد خبر: ۱۰۴۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ 11 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، جلسه بررسی آخرین پروژه انتقال پساب فاضلاب شهر بندرعباس به صنایع غرب صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری به ریاست مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان برگزار شد.

 

در این جلسه دستگاه‌های مرتبط با این طرح گزارش خود از آخرین اقدامات صورت گرفته برای به پایان رساندن این پروژه را تشریح و موانع و مشکلات موجود را مطرح کردند.

 

در جلسه در خصوص نحوه دریافت و تخصیص اعتبارات به طرح انتقال پساب به صنایع غرب بندرعباس نیز تصمیم گیری شد، همچنین پروژه برقرسانی به این طرح دیگر مبحث مهم مطرح شده در جلسه امروز بود.

 

استاندار هرمزگان در این جلسه با تاکید بر تسریع روند فرایند اجرای طرح انتقال پساب به صنایع غرب بندرعباس گفت: این طرح یکی از مهم‌ترین طرح‌های استان است که بایستی به سرعت به سرانجام برسد.

 

وی افزود: یکی از معضلاتی که در شهر بندرعباس وجود دارد مسئله بوی نامطبوع فاضلاب است که مردم و گردشگران از آن رنج می‌برند.

 

مهندس دوستی گفت: باید برای حل این معضل اقداماتی که سریع به نتیجه برسد از سوی دستگاه‌های ذیربط انجام و شاهد کاهش و از بین رفتن این بوی بد در شهر بندرعباس باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار