استاندار البرز گفت: درصدد هستیم با تکمیل رینگ آبرسانی استان، سهمیه و حق‌آبه البرز از محل سدهای طالقان و امیرکبیر را افزایش دهیم.
کد خبر: ۱۰۴۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹ 14 May 2022

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی عبداللهی در مراسم آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به شهرستان‌های غربی استان با هدف تأمین کمبود آب شرب اشتهارد و شهر جدید هشتگرد که در شهرستان اشتهارد برگزار شد، ضمن سلام و درود به مقام شامخ شهدای انقلاب اظهار کرد: نیازهای مردم در استان احصا شده و برای رفع آنها برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود با اجرای این پروژه، مشکل آب شرب مردم شهرستان اشتهارد و شهرجدید هشتگرد حل شود چراکه ظرف مدت کوتاهی به بهره برداری خواهد رسید.

عبداللهی بیان کرد: ۷۵ درصد آب شرب مردم البرز از منابع زیرزمینی تأمین می‌شود و تنها ۲۵ درصد از مخازن مستقر در استان است.

وی افزود: بر این اساس درصدد هستیم با تکمیل رینگ آبرسانی استان و سهمیه و حق آبه البرز از محل سدهای طالقان و امیرکبیر افزایش یابد و برای این منظور دستور لازم را نیز در سفر رئیس جمهور محترم به البرز دریافت کرده‌ایم.

استاندار البرز تصریح کرد: باید با پیگیری‌های مجدانه مسئولان مربوطه، این امر محقق شود تا در دولت مردمی سیزدهم بتوانیم تمامی مشکلات مردم را با تلاش شبانه روزی و نگاه انقلابی و جهادی حل کنیم.

وی افزود: باید موانع را یکی پس از دیگری از سر راه برداریم و اطمینان دارم در سایه انسجام و وحدت این اهداف توسعه‌ای استان به مقصود می‌رسد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: موضوعات مهمی در استان وجود دارد که باید به آنها رسیدگی شود و رضایتمندی مردم در شهرستان‌های استان باید افزایش یابد و دیدار و تکریم مردم بر تمامی مدیران و خادمان مردم واجب است.

وی افزود: باید به خواسته‌ها و مطالبات مردم توجه شود و برای حل آنها برنامه محور حرکت و برنامه ریزی کرد.

استاندار البرز گفت: در شرایط کنونی که دولت سیزدهم با شهامت برای جراحی اقتصادی به نفع مردم وارد میدان شده باید همراه باشیم و با کار جهادی موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

وی متذکر شد: اشتهارد با استقرار صنایع مهم و بزرگ دارای ظرفیت‌های فراوانی است که به طور قطع با تلاش‌هایی که اکنون مضاعف شده، شاهد تحولات بزرگی در این شهرستان خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار