مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر از افتتاح دهکده اشتغال زایی حسین آباد ناظم با ایجاد ۲۰۰ شغل همزمان با دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۳ 18 May 2022

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر از افتتاح دهکده اشتغال زایی حسین آباد ناظم با ایجاد ۲۰۰ شغل همزمان با دهه کرامت خبر داد و گفت: این دهکده شامل کارگاه خیاطی، قالیبافی، ریسندگی، مروار و کنترل کیفی انواع مواد غذایی است.

به گزارش تابناک همدان از ملایر:سرهنگ پاسدار حمیدرضا آقابیگی روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید و افتتاح طرح‌ها و کارگاه‌های اشتغال زایی بسیج سازندگی در ملایر اظهار کرد: یک کارگاه مروار بافی با اشتغال زایی برای ۱۰ نفر و پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات یکی از کارگاه‌هایی است که امروز افتتاح شد و با تبدیل به یک تعاونی در حال گسترش است.

وی بیان کرد: یک کارگاه قالیبافی نیز در روستای آورزمان با ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر از زنان روستا و پرداخت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات، افتتاح شد.

آقابیگی با اشاره به افتتاح دو باب منزل مسکونی در محله نفت سیاه با کمک خیرین و گروه‌های جهادی، از افتتاح دهکده اشتغال زایی حسین آباد ناظم همزمان با دهه کرامت خبر داد و افزود: این دهکده شامل کارگاه خیاطی، قالیبافی، ریسندگی، مروار و کنترل کیفی انواع مواد غذایی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: علاوه بر تامین دستگاه‌های چرخ خیاطی و دار‌های قالی این دهکده اشتغال زایی، مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات نیز پرداخت شده است و برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار