‍ فرماندار همدان: آموزش مجازی برای دانش آموزان آسیب و برای معلمان زحمات مضاعفی به همراه داشت
کد خبر: ۱۰۴۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰ 17 May 2022
‍ فرماندار همدان: آموزش مجازی برای دانش آموزان آسیب و برای معلمان زحمات مضاعفی به همراه داشت

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان گفت: آموزش‌های مجازی در دوران شیوع کرونا آسیب‌هایی را برای دانش آموزان در زمینه آموزشی و پرورشی به همراه داشته است.

وی با اشاره به زحمات مضاعف و بعضا شبانه روزی معلمان در آموزش‌های مجازی افزود: کار معلمان در محیط آموزشی کار فکری و تربیتی همراه با سختی‌های خاصی است که آموزش‌های غیر حضوری نیز این مشکلات را بیشتر کرده بود.

فرماندار همدان با قدردانی از تلاش معلمان بویژه در شرایط کرونایی و آموزش غیر حضوری اظهار کرد: معلمان به دلایل افت تحصیلی، مشکلات و دیگر نارسائی‌های فضای آموزشی و دانش آموزان بیش از مدیران اشراف دارند.

محمدی افزود: بنا داریم شورای آموزش و پرورش را کاربردی‌تر و با حضور تعدادی از معلمان بصورت دوره‌ای از نواحی و مدارس مختلف برگزار کنیم و برخی از موارد و دغدغه‌ها را از زبان آن‌ها بشنویم، چون با جزئیات سر و کار دارند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با عنایت به گزارش نوسازی مدارس از پروژ‌های در دست اقدام گفت: تیم کارشناسی با مسئولیت معاون امور عمرانی فرمانداری و عضویت مدیران نواحی آموزش و پرورش و نوسازی مدارس تشکیل و نسبت به بررسی پروژ‌های آموزشی شهرستان و برآورد اعتبارات مورد نیاز اقدام کند تا پیگیری ویژه‌ای در این خصوص داشته باشیم.

وی با انتقاد از روند کند تکمیل و پیشرفت برخی از پروژه‌های آموزشی مورد نیاز افزود: در توزیع اعتبارات نوسازی مدارس باید عدالت و سرانه دانش آموزان متناسب با جمعیت شهرستان مد نظر قرار گیرد و طولانی شدن برخی از پروژه‌ها باعث می‌شود پیمانکاران با مشکل تغییر قیمت و برآورد‌های انجام شده مواجه شوند.

فرماندار همدان در خصوص اجرای طرح امین در ۶ مدرسه منتخب سطح شهر همدان تصریح کرد: در طرح امین برنامه‌هایی با هدف ارتقای آموزش‌های تربیتی، اخلاقی و پرورشی در مدارس منتخب با همکاری حوزه علمیه به اجرا در می‌آید که فرایند قانونی به منظور اجرایی شدن این طرح باید طی شود.

در این جلسه از ۱۳ معلم سرآمد در آموزش و پرورش شهرستان همدان با اهدائ لوح و هدایا تقدیر بعمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار