‌معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار استفاده از ظرفیت روابط عمومی‌ها برای بیان فواید طرح اصلاح اقتصادی دولت شد.
کد خبر: ۱۰۴۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵ 17 May 2022
به گزارش... سید جواد هاشمی مهر در نخستین گردهمایی کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق ۱۳ گانه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات، اظهار داشت: روابط عمومی نیاز مهم و حیاتی هر مجموعه است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه روابط عمومی یک هنر است، عنوان کرد: هرکسی توان پذیرش این مسئولیت را ندارد.
وی روابط عمومی را حلقه اتصال بین مدیر و مردم و پل ارتباط بین ارکان یک سازمان دانست و افزود: مهم‌ترین رسالت روابط عمومی، آگاه کردن مردم از فعالیت‌های سازمان است.
هاشمی مهر با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها القا کننده پیام به بطن جامعه به شمار می‌روند، تصریح کرد: به ویژه در خانواده بزرگ آموزش و پرورش انتظار می‌رود مدیران روابط عمومی با شفاف‌سازی عملکرد سازمان را به جامعه هدف ارائه دهند.
وی، تصریح کرد:استمرار حیات هر سازمانی به فعالیت روابط عمومی آن بستگی دارد.
معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه مدیران و هر دولتی نیازمند عملکرد روابط عمومی برای انعکاس خدمات به مردم است، ابراز کرد: مجموعه روابط عمومی به عنوان یک نهاد فرهنگ ساز رسالت سنگینی بر عهده دارند.
وی، بیان کرد: بدون شک عدم انعکاس خدمات در رسانه‌ها یک نقص است تا مردم بدانند که مدیران پشت میز نشین نیستند و میدانی برای رفع مشکلات، ولی نعمتان خود گام برمی‌دارند.
معاون سیاسی استاندار، گفت: امید است با توجه به حضور سید، ولی موسوی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش و عملکرد مطلوب وی در این مدت کوتاه شاهد پویایی بیشتری در حوزه آموزش و پرورش باشیم.
وی، تاکید کرد: آموزش و پرورش پایه و اساس تربیت در یک جامعه است و همین امر رسالت این حوزه را بیشتر می‌کند.
هاشمی در بخش دیگری از سخنانش به طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن بین مردم اشاره کرد و گفت: همه دولت‌ها می‌خواستند که این طرح را پیاده کنند، ولی امکان آن فراهم نشد.
وی، افزود: دولت آیت‌الله رئیسی مسئولیت آن را برعهده گرفتند و با اجرای آن شوک به جامعه وارد شد که علی رغم فضاسازی‌های دشمن مدیریت شد.
هاشمی با بیان اینکه درست است تنگنا‌های مالی وجود دارد، بیان کرد: کسانی پشت پرده بودند می‌خواستند از این وضعیت سوء استفاده کنند و شان و جایگاه معلمی را زیر سوال ببرند که ماهیت این افراد مشخص و معلوم شد که اصلا فرهنگی هم نبودند.
وی با بیان اینکه رسانه‌های دشمن با فضاسازی دروغ به دنبال ترویج یاس و نا امیدی در جامعه هستند، عنوان کرد: رسالت روابط عمومی بیان فواید این طرح و شفاف‌سازی برای مردم است.
هاشمی مهر با بیان اینکه دولت آمد تا دست دلالان کوتاه شود، افزود: در حال حاضر آرد در پاکستان و چند کشور دیگر کاهش پیدا کرده است و این امر نشان دهنده قاچاق این کالا بود.
وی، عنوان کرد: دولت می‌خواهد یک تحول اقتصادی را ایجاد کند و نیازمند حمایت مردم و آگاهی‌رسانی به مردم است.
هاشمی، تصریح کرد: همه کار‌هایی که در دولت‌های مختلف طی چند سال گذشته علی رغم توطئه‌های دشمن انجام شد به برکت حمایت و حضور همین مردم بود و بارزترین حمایت مردم این استان را می‌توان حضور بی‌نظیر آن‌ها در راهپیمایی روز قدس دانست.
معاون سیاسی استاندار، بیان کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها با روشنگری در پیاده‌سازی طرح‌های ملی و انعکاس صحیح مطالب به مردم ما را حمایت کنند.
وی با بیان اینکه دشمن همواره در حال تلاش برای ضربه زدن به نظام است، ابراز کرد: نباید اجازه دهیم شایعه و اخبار نادرست سلامت روانی مردم را به خطر بیاندازد.
هاشمی با بیان اینکه روشنگری، هدایت و رهبری رسالت روابط عمومی است، گفت: استان در بحث آموزش جزو رتبه‌های خوب کشوری است و انتظار می‌رود مدیران روابط عمومی این زحمات و خدمات را به نحو مطلوب به جامعه منتقل کنند.
گفتنی است در این گردهمایی با اهدای لوح سپاس و هدایایی از مدیران روابط عمومی شهرستان‌ها و مناطق ۱۳ گانه استان تقدیر شد.
لازم به ذکر است در این آئین از زحمات و خدمات محمد زاده مدیر سابق روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش نیز با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار