مرغ گرم در بازار مازندران هم اکنون هر کیلوگرم ۴۱ هزار تا ۴۴ هزار تومان است و تخم‌مرغ هم هر شانه ۷۱ هزار تا ۷۳ هزار تومان به فروش می‌رسد
کد خبر: ۱۰۴۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸ 18 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از کاهش قیمت مرغ و تخم مرغ در مقایسه با روز‌های گذشته در استان خبر داد.
بر اساس این گزارش ، حسن عنایتی از کاهش قیمت مرغ و تخم مرغ در استان خبر داد و گفت: مرغ گرم در بازار مازندران هم اکنون هر کیلوگرم ۴۱ هزار تا ۴۴ هزار تومان است و تخم‌مرغ هم هر شانه ۷۱ هزار تا ۷۳ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

او درباره دلیل کاهش قیمت مرغ نسبت به قیمت مصوب، گفت: بازار تابع عرضه و تقاضا است و خوشبختانه فراوانی مرغ در بازار استان وجود دارد.

 

به گفته عنایتی مازندران یکی از قطب‌های تولید صنعت طیور است و بخشی از مرغ کشور را هم تامین می‌کند.

 

او می‌گوید: بیش از ۳۵۰ تن مرغ گرم روزانه وارد بازار مازندران می‌شود و حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن مرغ هم به بازار میدان بهمن تهران ارسال خواهد می‌گردد.

 

به گفته عنایتی پیش بینی می‌شود با توجه به فراوانی تولید در روز‌های اخیر و عرضه بیشتر نسبت به تقاضا قیمت تحت تاثیر قرار گیرد.

 

او می‌گوید: شرکت پشتبانی مازندران در صورتی که مرغدار‌ها مرغ مازاد داشته باشند هر کیلو ۵۳ هزار تومان خریداری و ذخیره سازی می‌کند.

 

به گفته عنایتی در شرکت پشتیبانی مازندران در حال حاضر حدود ۴ هزار تن مرغ منجمد وجود دارد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
چرا مازندران که روزانه این همه تولید مرغ داره به استانهای دیگر می‌فرسته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار