معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از تقویت ورزش بانوان کارمند در ادارات این استان خبر داد و گفت: یکی از نتایج مهم ورزش در میان کارمندان ایجاد نشاط و سلامت جسمی است.
کد خبر: ۱۰۴۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲ 18 May 2022

به گزارش تابناک اردبیل، مژگان سلطانی روز چهارشنبه در آیین معارفه مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان شهر هیر اظهار کرد: امسال مشارکت بانوان بویژه بانوان کارمند در فعالیت‌های ورزشی برای افزایش مهارت‌های فیزیکی ، بالا بردن توانایی فیزیکی و قدرتی و نیز افزایش اعتماد به نفس این قشر از طریق برگزاری مسابقات مختلف ورزشی مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی به ظرفیت بالای شهر هیر در زمینه ورزش اشاره کرد و گفت: توجه به ورزش در بین بانوان بایستی مورد تاکید قرار بگیرد تا بتوانند در حیطه ورزش قهرمانی و همگانی بدرخشند.

وی از فعالیت بیش از ۲۰ هزار بانوی ورزشکار سازمان یافته در این استان خبر داد و ادامه داد: مجموع ورزشکاران بیمه شده استان بیش از ۶۰ هزار نفر است که ۳۰ درصد این ورزشکاران را بانوان تشکیل داده‌اند.

او در زمینه سرانه ورزش بانوان استان اردبیل نیز بیان کرد: سرانه فضای ورزشی اردبیل بسیار کم بوده و برای افزایش این سرانه تلاش می‌شود.

سلطانی اظهارداشت: بانوان اردبیلی تنها از سه درصد کل فضای ورزشی موجود در استان استفاده می‌کنند و برای رشد و توسعه ورزش این قشر ایجاد زیرساخت‌های لازم ضروری است.

در این مراسم با قدردانی از داور قربانی ، خانم بتول حسین‌زاده به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهر هیر معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار