سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با بستری ۱۰ بیمار جدید کرونایی در ۲۴ ساعت اخیر، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به ۲۵ نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶ 18 May 2022

به گزارش تابناک اردبیل، علی محمدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: با بستری ۱۰ بیمار جدید کرونایی در ۲۴ ساعت اخیر، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به ۲۵ بیمار افزایش یافت.

وی افزود: خوشبختانه طی این مدت مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت نشده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر ۶ بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و همچنین ۸ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

محمدیان تشریح کرد: با اشاره به تزریق ۲ میلیون و ۲۲۵ هزار و ۱۰۲ دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، بیان کرد: از این تعداد، ۹۶۸ هزار و ۱۷۶ دُز مربوط به مرحله اول، ۸۵۶ هزار و ۳۰۱ دُز مربوط به مرحله دوم و ۴۰۰ هزار و ۶۲۵ دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

وی گفت: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام‌شده توسط وزارت بهداشت، هم‌اکنون شهرستان‌های سرعین، اصلاندوز، بیله‌سوار، کوثر، نیر و نمین در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردبیل، خلخال، پارس‌آباد، گرمی و مشگین‌شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار