مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: ۴۲۱ هزار و ۹۶۰ خانوار در این استان مشمول دریافت یارانه هستند.
کد خبر: ۱۰۴۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶ 24 May 2022

به گزارش تابناک اردبیل، بهروز رحیم‌زاده روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها توسط دولت سیزدهم و اصلاح سیاست ارز ترجیحی، مبلغ یارانه واریزی به حساب سرپرستان خانوارها افزایش یافت.

وی اظهار کرد: بر همین اساس در اردیبهشت ماه برای دهک‌های اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومانی به‌ ازای هر نفر پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۴۲۱ هزار و ۹۶۰ خانوار در استان اردبیل مشمول دریافت یارانه هستند، اضافه کرد: در مجموع ۲۱ هزار و ۶۰۰ خانوار همچنان در این استان از دریافت یارانه محروم هستند.

او بیان کرد: جاماندگان از یارانه و کسانی که نسبت به دهک بندی یارانه‌ای خود اعتراض دارند، می‌توانند تا روز چهارشنبه چهارم خردادماه با مراجعه به سامانه‌های اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندی یارانه‌ها مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

رحیم‌زاده ادامه داد: افرادی که تا فروردین‌ماه یارانه دریافت می‌کردند و در اردیبهشت‌ماه امسال یارانه کمک معیشتی به‌حساب آنها واریز نشده و در دهک دهم قرار گرفته‌اند و مشمول پرداخت یارانه نمی‌شدند، می‌توانند در اعتراض به دهک بندی یارانه‌ها به سامانه اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عنوان "حمایت" به آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: همچنین دو سامانه تلفنی و گویا به شماره‌های ۰۲۱۶۳۶۹ و ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ آماده پاسخگویی به سوال‌های یارانه‌ای مردم است.

وی با بیان اینکه این افراد نباید به فرمانداری‌ها و یا سایر دستگاه‌ها مراجعه کنند، افزود: پس از ثبت اعتراض جاماندگان و بررسی، اگر تغییری در دهک‌بندی خانوار صورت گرفت یارانه ماه‌های گذشته نیز به حساب سرپرستان خانوارها واریز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار